arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

قیمت جهانی طلا امروز چقدر بود؟

قیمت هر اونس طلا که در جلسه قبل تا رقم ۱۲۷۰ دلار و ۶۳ سنت رسیده بود، امروز با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۲۷۵ دلار و ۸۰ سنت رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


قیمت هر اونس طلا که در جلسه قبل تا رقم ۱۲۷۰ دلار و ۶۳ سنت رسیده بود، امروز با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۲۷۵ دلار و ۸۰ سنت رسید.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که به دنبال انتشار گزارش های مثبت از اقتصاد آمریکا در سه ماهه نخست سال ارزش دلار تقویت شده است، قیمت طلا که در جلسه قبل به پایین ترین رقم 4 ماه گذشته رسیده بود امروز اندکی افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا که در جلسه قبل تا رقم 1270 دلار و 63 سنت رسیده بود، امروز با 0.1 درصد افزایش به 1275 دلار و 80 سنت رسید. قیمت فلز زرد در هفته گذشته 1.2 درصد افت داشت و چهارمین هفته کاهشی متوالی را به ثبت رساند.

قیمت طلای آمریکا هم امروز با 0.1 درصد افزایش به 1277 دلار و 80 سنت رسید.

پس از انتشار آمارهای نسبتا قوی از اقتصاد آمریکا ارزش دلار امروز در برابر یورو و پوند انگلیس تقویت شد. اما با توجه به اینکه به دلیل تعطیلات 4 روزه عید پاک هنوز سرمایه گذاران به بازارها باز نگشته اند، رشد ارزش دلار ناچیزی بوده است.

میزان خرده فروشی در آمریکا در ماه مارس بیشترین رشد یک سال و نیم اخیر را پشت سر گذاشت. خانوارهای آمریکایی میزان خرید خودرو و طیف دیگری از کالاها را افزایش داده اند. این آمارها نشان می دهد که رشد اقتصادی آمریکا در سه ماهه نخست امسال سرعت گرفته است.

یک مقام ارشد فدرال رزرو آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد داریم از رشد اقتصادی آمریکا در سال جاری مطمئن می شویم، اما هنوز فکر می کنیم نرخ فعلی بهره مناسب است.

بنگاه های اقتصادی در حوزه یورو سه ماهه دوم سال را ضعیف شروع کردند زیرا به رغم رشد ضعیف قیمت ها میزان تقاضا ضعیف بوده است.

حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست ، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز پنجشنبه با 0.16 درصد کاهش به 751.68 تن رسید.

نظرات بینندگان