arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تعویق فروش گوشی تاشو سامسونگ در چین تا معرفی برترین شارژر خورشیدی سال

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

گزارش شده است که سامسونگ عرضه گلکسی فولد یا همان گوشی تاشو معروف خود را در چین متوقف کرده است. این اقدام بخشی از تلاش سامسونگ برای مبارزه با حواشی جدید و احتمالی است که در کمین گوشی تاشو این برند کره ای است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شارژر خورشیدی آنکر یکی از برترین شارژرهای موجود در بازار فناوری است که می تواند با انرژی خورشید انواع محصولات هوشمند را به سرعت شارژ کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک شرکت تولید کننده کاور ویژه گوشی های هوشمند نوعی کاور ضد آب طراحی کرده که در برابر رطوبت مقاومتی خیره کننده دارد. این کاور می تواند برای انوع گوشی های هوشمند جدید کاربردی باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر از شما بپرسند چه نامی را به عنوان رمز عبور حساب های اینترنتی خود انتخاب کرده اید چه پاسخی خواهید داشت؟ احتمالا این نام شامل تیم فوتبال مورد علاقه شما، نام فردی که دوستش دارید، اعداد مرتبط با تولد، سالگرد ازدواج و... است اما می دانید که این نام و رمزهای ساده تا چه حد امنیت حساب کاربری شما را به خطر خواهد انداخت؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سیلیکون ولی تا حد زیادی در مدارس ایالات متحده نفوذ کرده است. اما به نظر می رسد این موضوعی نیست که مورد علاقه والدین دانش آموزان در کانزاس سیتی باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بازار ساعت های هوشمند بسیار داغ است و بسیاری از افراد دوست دارند ساعت های هوشمند را امتحان کنند، اما جالب است بدانید که گاهی انتخاب بین دو ساعت هوشمند از دو برند متفاوت بسیار دشوار می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان