arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰

تاخت و تاز دايي در نشست خبري: پرسپوليس با اينها هزار سال درست بشو نيست

سرمربي تيم راه آهن با انتقاد از مسوولان پيشين باشگاه پرسپوليس نمايش اين تيم را در نيمه دوم ضعيف‌ترين بازي پرسپوليس در سال‌هاي اخير دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي تيم راه آهن با انتقاد از مسوولان پيشين باشگاه پرسپوليس نمايش اين تيم را در نيمه دوم ضعيف‌ترين بازي پرسپوليس در سال‌هاي اخير دانست.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، علي دايي در پايان ديدار مقابل پرسپوليس كه با تساوي يك بر يك به پايان رسيد، گفت: تيم ما پس از يك نيمه پاياپاي در نيمه دوم بازي را كاملا در دست گرفت و ورق برگشت. تيم پرسپوليس در نيمه اول توانست از چند فرصت معدود خود به گل برسد.اما در نيمه دوم تيمي كه بازي را در دست گرفت،‌تيمي كه موقعيت گل ايجاد كرد و تيمي كه بازي را در دست داشت تيم راه‌آهن بود. پرسپوليس در نيمه دوم چه كاري كرد. در نيمه پرسپوليس انقدر ضعيف بود كه من تاكنون پرسپوليس را انقدر ضعيف نديده بودم.

دايي درباره توجيه مسوولان براي نتايج ضعيف پرسپوليس گفت: خستگي و مصدوميت، محروميت بهانه است اگر پرسپوليس‌ها خسته بودند پس استقلالي‌ها چه بگويند؟ 48 ساعت بعد بازي كردند؛ به نظر من تيمي كه اولادي و آقازماني را روي نيمكت مي‌نشاند، مشكلي از لحاظ مهره ندارد، پس تيم ما چه بگويد.

دايي در ادامه با انتقاد از مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: من از آقاي رويانيان هم دلخوري دارم. كسي كه با اين قاطعيت تصميمي گرفت و اظهار نظر مي كرد، نمي دانم چرا اجازه مي دهد برخي افراد دور و بر او حضور داشتند. واقعا نمي دانم چه بگويم. زماني كه من در پرسپوليس بودم اين افراد را دور كردم و به محض اين كه اين اتفاق افتاد، تيمم نتيجه گرفت. اين آدم ها خيلي كوچك هستند. من زماني كه در پرسپوليس بودم با من مشكل داشتند و البته مشكلشان مربوط به گذشته بود كه من در سايپا بودم. يكي از بزرگترين مشكلات پرسپوليس در سال قبل همين افراد بودند.

دايي در پاسخ به اين سوال كه چرا د رمورد پرسپوليس در لفافه صحبت مي كنيد گفت:‌ معلوم است كه در لفافه صحبت مي كنم. من در حال حاضر سرمربي تيم راه آهن هستم و امروز هم براي كار حرفه اي كه انجام ميدهم مقابل پرسپوليس قرار گرفتم و تمام تلاشمم را هم انجام دادم كه تيمم برنده باشد.

سرمربي تيم راه آهن در ادامه اين نشست با انتقاد شديد از ليدرهاي باشگاه پرسپوليس گفت: آقايان امروز جلسه‌اي ساعت 12 ظهر تشكيل دادند تا من را خراب كنند. اما دايي با اين حرف‌ها خراب نمي‌شود شعور مردم بسيار بالاتر از اين است كه به آن‌ها بن بدهيد و بگويي به فلاني فحش بدهيد. من با مردم رو راست بودم فصل گذشته مگر من براي پرسپوليس چه كار كردم. قهرماني جام جهاني برايش آوردم نه فقط با آن‌ها روراست بودم به همين دليل مردم مرا در ورزشگاه صدا مي زنند مردم ما فهم و شعور بالايي دارند و من واقعا متاسفم براي اين دوستان كه در فلكه دوم شهران در رستوران دور هم جمع شدند و براي من نقشه و برنامه كشيدند و به هم اس.ام.اس دادند.

دايي در پاسخ به اين سوال كه چرا درباره اين موضوع واضح صحبت نمي كنيد گفت:‌ ديگر واضح‌تر چه بگويم؟ مي‌خواهيد اسم تالار را بگويم؟ آن‌ها در تالار تخت جمشيد دور هم جمع شدند. از اين واضح‌تر واقعا زشت است، خجالت دارد. گذشت زماني كه بتوانند مردم را عليه كسي بشورانند. مطمئنا باشيد كسي نمي تواند مردم را مقابل من قرار بدهد.

دايي در پاسخ به سوالي درباره وضعيت پرسپوليس در صورتي كه خود او هدايتش را برعهده داشت گفت: در آن 12 ساعت كذايي كه به من مهلت دا ده بودند، من نام بازيكنانم مورد نظر را اعلام كرده بودم و تصميم‌هايم را گرفته بودم. پرسپوليس با اضافه كردن چهار يا پنج نفر مي توانست در اين فصل به قهرماني جام باشگاه هاي آسيا هم دست پيدا كند. كميته فني پرسپوليس در آن زمان افرادي در آن حضور داشتند كه با من مشكل داشتند. جالب است كه اين آقايان هنوز هم آنجا حضور دارند و من نمي دانم و با چه رويي حرف مي‌زدند. حاصل كار آن، اين پرسپوليسي شد كه الان مي‌بينيد. ديگر نمي دانم چرا باز هم آقايان مي‌نشينند و تز مي دهند. تز آن‌ها كه اين گونه جواب داد، اما هنوز مصاحبه مي كنند. من مصاحبه‌هاي آنها را ميخوانم حالم خراب مي‌شود. پرسپوليس با اين افراد هزار سال ديگر هم درست نمي‌شود.

دايي در پاسخ به اين سوال كه موافقيد كه هيچ راهي براي درست شدن پرسپوليس وجود ندارد گفت: نه چه كسي اين حرف را مي زند، اتفاقا درست مي‌شود راهش هم خيلي آسان است. بهتر است برويد اين سوال را از مسوولاني بپرسيد كه در آن زمان تيم را در اختيار داشتند.

وي درباره عملكرد فني تيمش و اضافه شدن يك مساوي ديگر به كارنامه راه آهن در اين فصل گفت:‌در اين بازي هم مثل خيلي از بازي‌هاي ديگر ليگ به حقمان نرسيديم كه داوري هم در اين مسئله بي تاثير نبود در نيمه دوم پنالتي مسلم روي بازيكن تيم ما گرفته نشد و بازيكن پرسپوليس از زمين اخراج نشد به جايش بازيكن ما كارت زرد دريافت كرد در صحنه ديگر هم امكان داشت به نفع ما پنالتي اعلام شود چرا كه حقيقي روي عباسفرد ما خطا كرد. من كاري به هفته‌هاي گذشته ندارم اما در بازي فولاد يك پنالتي براي ما گرفته نشد. در بازي با سايپا هم همين اتفاق رخ داد اگر همين امتيازهاي بازي‌هاي اخير به تيم ما اضافه مي‌شد تيم ما الان با بيش از 20 امتياز جزو هفت و هشت تيم اول ليگ بود.

دايي در پاسخ به اين سوال كه آيا رفتار مسوولان باشگاه پرسپوليس را خيانت به اين باشگاه مي دانيد گفت: ‌من اصلا به اين سوال جواب نمي‌دهم چرا كه سرمربي راه آهن هستم و مسائل اين تيم به من مربوط نيست. من فقط پرسپوليس را عاشقانه دوست دارم و متاسفم در يك سال و نيمي كه در پرسپوليس بودم نتوانستيم نتيجه اي راكه اين مردم لايقش هستند برايشان به دست آورم. دوست دارم تيم پرسپوليس موفق باشد و ميليون‌ها هوادار آن خوشحال شوند.

سرمربي راه آهن در مورد جو ورزشگاه گفت: ‌به نظر من پرسپوليسي‌ها امروز تيشمان را خوب تشويق كردند. مگر سال قبل وضعيت اين نبود،‌ مگر عليه من بيانيه ندادند مگر عليه من شعار ندادند به نظر من آقايان دنبال بهانه هستند مي‌آيند و در برنامه 90 مسالئي را مطرح مي كنند اصلا من يك سوال دارم نمي دانم چرا كسي به آن جواب نمي دهد در بازي پرسپوليس و سپاهان مگجر هاشم بيگ زاده بهترين بازي‌اش را انجام نداد پس آقايان ديگر از چه چيزي صحبت مي كنند.

دايي در پايان سخنانش گفت:‌من قبلا هم گفته بودم كه دوست داشتم كارم را در پرسپوليس تمام كنم فكر مي كنم در يك سال و نيم در آنجا بودم امسال مي‌شد با اين تيم كارهايي را كرد شما بازي‌هاي فصل گذشته ما را مي بنيد ما در اكثر بازي هاي خود به غير از بازي كه به ملوان باختيم نتيجه گرفتيم و اين نشان مي دهد تيم وضعيت خوبي داشت.
نظرات بینندگان