arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰

اوباما کدام سریال‌ها را دوست دارد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همزمان با معرفی نامزدهای جوایز گلدن گلوب در بخش تلویزیون، باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده نام سریال‌های محبوب خود را اعلام کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین، باراک اوباما در گفت‌وگو با مجله «پیپل» فاش کرد سلیقه‌اش در سریال‌های تلویزیونی برعکس اعضای خانواده‌اش متمایل به «سریال‌های سیاه‌تر» است.
 
او گفت وقتی با اعضای خانواده‌اش در کاخ سفید دور هم جمع می‌شوند ترجیح می‌دهند سریال کمدی «خانواده مدرن» را تماشا کنند. او گفت: «برای من و دخترهایم «خانواده مدرن» یک سریال محبوب است.»
 
رئیس جمهور آمریکا به ورزش به ویژه بسکتبال علاقه دارد، اما او گفت در حال حاضر سریال «سرزمین مادری» محصول شوتایم برنامه محبوبش در تلویزیون است.
 
این سریال داستان یک مامور سازمان اطلاعات آمریکا با بازی کلر دینز است که یک مظنون به عملیات تروریستی را تعقیب می‌کند. این مظنون پیشتر افسر نیروی دریایی آمریکا بوده و پس از اسارت و شکنجه توسط نیروهای القاعده رها شده و به آمریکا بازگشته است. نقش این افسر را دمین لوئیس بازیگر بریتانیایی بازی می‌کند.
 
بخش غالب این سریال در واشنگتن دی‌سی می‌گذرد و دینز تلاش می‌کند پیش از اینکه اتفاقی رخ دهد مظنون را دستگیر کند. این سریال در سه رشته بهترین سریال داستانی و بهترین بازیگر مرد و زن نامزد جایزه گلدن گلوب شده است.
 
دیگر سریال موردعلاقه اوباما «امپراتوری پیاده‌رو تخته کوب» محصول شبکه اچ‌بی‌او است. داستان این سریال در آتلانتیک سیتی رخ می‌دهد و ماجرای چندین و چند تبهکار در دوران منع مشروبات الکلی را روایت می‌کند. پخش فصل دوم این سریال که مارتین اسکورسیزی تهیه‌کننده آن است به تازگی به خاتمه رسیده است. این سریال نیز در بخش بهترین سریال داستانی نامزد جایزه گلدن گلوب است.
 
میشل اوباما همسر رئیس جمهور ایالات متحده توضیح داد کمتر پیش می‌آید اعضای این خانواده بعدازظهرها به تماشای تلویزیون بنشینند. او گفت: «ما عصرها با باراک تلویزیون تماشا نمی‌کنیم چون او خانه نیست.»

آن‌ها برنامه‌های موردعلاقه خود را ضبط می‌کنند و بعد به تماشای آن می‌نشینند.
 
اوباما در ادامه گفت دخترهایش مالیا و ساشا که هر دو 13 ساله هستند اجازه ندارند از فیس بوک استفاده کنند و صفحه شخصی داشته باشند.
 
او در این مورد گفت: «ما نمی‌خواهیم آدم‌هایی که اصلا نمی‌شناسیم از کار و بار ما اطلاع داشته باشند. این کار منطقی نیست. البته باید دید چهار سال دیگر که دخترها بزرگ شدند چه نظری دارند.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م.ح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
0
0
سریال خارجی؟؟ استغفرالله... چی هستن این فیلما ؟؟ما فقط ستایش !!!
نظرات بینندگان