arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز ۹۸/۰۲/۰۸

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۴ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان معامله می‌شود.در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۶۵ هزار تومان فروخته می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت طلا، سکه و ارزدر بازار امروز ۹۸/۰۲/۰۸
قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۴۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۴ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۶۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری به خبرنگار تسنیم گفت: امروز قیمت جهانی طلا تغییری نکرده، ولی با افزایش قیمت ارز، قیمت طلا و سکه درحال افزایش است. اوایل صبح قیمت سکه تا بالای ۵ میلیون رفت، ولی با نوسان جزئی قیمت دلار، قیمت سکه هم اکنون کاهش یافته است.

 

       سکه تمام‌بهار آزادی   4 میلیون و 980 هزار تومان
      سکه‌بهارآزادی طرح قدیم   4 میلیون و 770 هزار تومان
        نیم‌سکه بهارآزادی  2 میلیون و 770 هزار تومان
       ربع‌سکه یک میلیون و 800 هزار تومان
      سکه‌گرمی   965  هزار تومان

قیمت طلای 18عیار هم 446 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت یک میلیون و 933 هزار تومان در بازار تهران معامله می شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1286دلار معامله می‌شود.

     قیمت  هر‌گرم طلای 18‌عیار   446 هزار تومان
     قیمت  هرگرم‌طلای  24عیار  595 هزار تومان
     قیمت  هر‌مثقال‌ طلا یک میلیون و 933 هزار تومان
      قیمت‌اونس‌طلا 1286دلار

به گزارش تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم 14 هزار و 150 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 14 هزار و 50 تومان خریداری می‌کنند.

           قیمت  دلار  14 هزار و 150 تومان
           قیمت  یورو 15 هزار و 950 تومان
           قیمت درهم  3 هزار و 894 تومان
           قیمت   پوند انگلیس 18 هزار و 470 تومان

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 15 هزار و 950 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 15 هزار و 850 تومان است.

نظرات بینندگان