arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۳ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰

علم الهدی: فتنه‌گران 88 در افغانستان با آمریکا جلسه برگزار کرده‌اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت: امام جمعه مشهد گفت: باید در برابر ترفندهای معاندان و عوامل فتنه گر آنها هوشیار بود و با فراهم کردن حضور هرچه بیشتر و پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بار دیگر توطئه‌های خصمانه را خنثی کرد.

سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در بارگاه حرم مطهر رضوی اظهار داشت: جریان‌های مخالف و برخورد با حکام با قیام مسلحانه به پیروزی نمی‌رسند و هر چقدر هم از نظر تجهیزات قوی باشند، آن جریانی که جریان حاکم را شکست خواهد داد مقابله مردمی است.

وی ادامه داد: امروز لحظه به لحظه یک برگ سیاه به پرونده آمریکا اضافه می‌شود. آمریکا در خواست بازگشت هواپیمای جاسوسی خود را کرد که با دو جواب دندان شکن از طریق تولیت دیپلماسی کشور و وزیر دفاع ایران روبه‌رو شد.

علم‌الهدی با بیان این مطلب که فتنه‌گران 88 در افغانستان با آمریکا جلسه برگزار کرده‌اند، اظهار داشت: در جلسه‌ای که سران فتنه با آمریکایی‌ها در افغانستان داشته‌اند به این نتیجه رسیدند که باید حضور مردم و مشارکت آنها را انتخابات آینده توسط خرابکاری‌‌ها کاری کرد که مردم مایوس شوند و زمانی که مردم از صحنه خارج شدند، می‌توان همه کار با نظام انجام داد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ميرزا قلمدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
0
0
... حالا چرا اين اتفاق در يك كشور خوش آب وهوا نيفتاده و افغانستان را انتخاب كردند ؟! الله واعلم
نظرات بینندگان