arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از انقلاب دنیای جاسوسی تا به روزرسانی گوگل کروم

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

دنیای جاسوسی با تغییرات تکنولوژیکی، سیاسی، قانونی، اجتماعی و تجاری مواجه است. برندگان این آشفته بازار افرادی خواهند بود که  قوانین قدیمی بازی های جاسوسی را فراموش کرده و کارهای جدید را انجام می دهند. آنها باید از همکاری های دوجانبه برخوردار باشند تا بیشتر از هر زمان موفق به نگهداری از رازهای تجاری خود شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 برخی هواپیمایی های ایالات متحده خبر داده اند که به زودی به شکل گسترده از وب کم های پشت صندلی مسافران استفاده خواهند کرد. این موضوع با واکنش های منفی متعددی همراه شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

قهوه جوش هوشمند موسوم به "اسمارتر کافی" یکی از برترین ایده های تهیه قهوه در جهان را داراست. درواقع با کمک این دستگاه هوشمند می توان از راه دور و قبل از رسیدن به خانه قهوه ای دلخواه را آماده کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل کروم در جدیدترین به روزرسانی خود حالت تاریک را به نسخه اندروید افزود. انتظار می رود حالت تاریک برای اندرویدی ها در آخرین به روزرسانی موسوم به نسخه 74.0.3729.112 در دسترس باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران برتانیایی و چینی با کمک یکدیکر نوعی اسکوتر الکتریکی هوشمند طراحی کرده اند که کاربر را همه جا تعقیب می کند. این اسکوتر هوشمند حتی وقتی اسکوتر سوار فراموش مسیر خانه از کدام سمت است کاربر را راهنمایی می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شایعات جدید حکایت از آن دارند که نسخه جایگزین آیفون XR  به زودی با ویژگی هایی منحصر به فرد مثل ویژگی های کلیدی آیفون XS و XS Max  و  زوم اپتیکال روانه بازار خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان