arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

نجات ۵ نفر محبوس شده در حادثه انفجار تونل البرز، آزادراه تهران-شمال/ فوت سه کارگر تونل

معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان با اشاره به بروز حادثه در تونل البرز آزادراه تهران-شمال گفت: هیچ ریزشی در تونل البرز قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال روی نداده و در واقع یک انفجار روی داده است. در این حادثه ۸ نفر در تونل محبوس شده بودند که تا الان ۵ نفر آن‌ها نجات پیدا کرده و ۳ نفر همچنان محبوس هستند.یکی از کارکنان آزادراه تهران- شمال از فوت سه نفر از کارگران در پی آتش سوزی در تونل البرز خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان از نجات ۵ نفر محبوس شده در حادثه انفجار تونل البرز آزادراه تهران-شمال خبر داد.

منوچهر خواجه دلویی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به بروز حادثه در تونل البرز آزادراه تهران-شمال اظهار کرد: در حال عزیمت به محل وقوع این حادثه هستیم. هیچ ریزشی در تونل البرز قطعه 2 آزادراه تهران-شمال روی نداده و در واقع یک انفجار روی داده است.

وی با بیان این‌که این منطقه مملو از گاز است و حادثه امروز یک انفجار بوده است، تصریح کرد: در این حادثه 8 نفر در تونل محبوس شده بودند که تا الان 5 نفر آنها نجات پیدا کرده و 3 نفر همچنان محبوس هستند.

وی تاکید کرد: اولویت ما نجات جان سه نفر باقیمانده است.

فوت سه کارگر تونل البرز تایید شد

یکی از کارکنان آزادراه تهران- شمال از فوت سه نفر از کارگران در پی آتش سوزی در تونل البرز خبر داد.

یکی از کارکنان آزادراه تهران- شمال در گفتگو با ایلنا، از فوت سه نفر از کارگران در پی آتش سوزی در تونل البرز خبر داد.

وی با بیان اینکه علت وقوع این سانحه در دست بررسی است، گفت: هم اکنون رییس بنیاد مستضعفان که پیمانکار این پروژه محسوب می شود،‌ عازم محل سانحه شده است.

وی درباره جزییات این سانحه اظهار داشت: هیچ ریزش و انفجاری رخ نداده است بلکه به دلیل مبحوس شدن گاز متان آتش‌سوزی در تونل اتفاق افتاد که متاسفانه در این آتش‌سوزی سه نفر از کارگران جان خود را از دست دادند.

نظرات بینندگان