arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰

العربیه شبکه جدید راه اندازی می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شبکه خبری "العربیه" قصد دارد با راه اندازی یک شبکه جدید، مجموعه خود را گسترده تر کند.

به گزارش انتخاب به نقل از پانا، «ولید ابراهیم» رییس شورای اداری مؤسسه تلویزیونی الشرق الأوسط که شامل شبکه های MBC، العربیه و غیره است، فاش کرد که این مؤسسه تلویزیونی قصد دارد در آینده ای نزدیک شبکه جدید "العربیه" با نام "العربیه الحدث" (رخداد العربیه)، را راه اندازی کند.

گفتنی است این شبکه خبری جدید بیشتر در زمینه پوشش اخبار و رخدادهای جهان فعالیت خواهد کرد.

به گفته رییس شورای اداری مؤسسه تلویزیونی الشرق الأوسط ، شبکه "العربیه الحدث" نیز دقیقا طبق سیاست های شبکه خبری العربیه فعالیت خواهد کرد. "العربیه الحدث" در واقع تکمیل کننده فعالیت های شبکه العربیه است.

«ولید ابراهیم» در ادامه اظهارات خود درباره علت تصمیم گیری مؤسسه تلویزیونی الشرق الأوسط برای راه اندازی این شبکه جدید، گفت: با توجه به سرعت بالای حوادث و رخدادهای جاری در جهان عرب و رویدادهای بسیار زیادی که در گوشه و کنار جهان عرب و حتی سراسر جهان در حال وقوع است، به فکر آن افتادیم که با راه اندازی یک شبکه جدید، به پوشش بیشتر این رخدادها بپردازیم.

وی در ادامه افزود: در واقع شبکه خبری العربیه علاوه بر پوشش چنین اخباری، وظایف دیگر همچون پوشش اخبار ورزشی، اقتصادی، اجتماعی و غیره را نیز دارد از همین رو از پوشش کامل اخبار و رخدادهای سیاسی جاری در جهان عقب مانده است لذا با آمدن شبکه "العربیه الحدث"، همه اخبار و رخدادها پوشش داده خواهد شد.
نظرات بینندگان