arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

فرمانده کل ارتش: تهدیدها جدی است/ نیرو‌ها تفکر شب حمله‌ای داشته باشند و بازی جنگ را دائما تمرین کنند

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش درخصوص تهدیدات دشمن گفت: تهدیدات امروز جدی است البته این تهدیدات در ابتدای کار زمینی نخواهد بود اما نیروی زمینی به عنوان محور همه عملیات ها باید با این وجود آمادگی خود را حفظ کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرمانده کل ارتش درخصوص تهدیدات دشمن، این تهدیدات را جدی ارزیابی کرد و گفت: همه نيروها بايد يگان های خودشان را با تفكر شب حمله اي آماده كنند و بازي جنگ را دائما تمرين كنند.

به گزارش فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی در در دوازدهمین گردهمایی فرماندهان یگان‌های عمده و مستقل نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: از کسانی که در سیل اخیر خصوصا مناطق گلستان، خوزستان، لرستان و کرمانشاه تلاش کردند، تشکر می کنم و تبریک می گویم به فرماندهانی که موفق شدند مدال ها و تعابیر بی نظیری را در بحث سیل از فرمانده معظم کل قوا دریافت کنند.

موسوی افزود: ارتش در طول این ٤٠ سال هرگز در این حد از منزلت که امروز دارد، نبوده است و این منزلت هم در چشم فرمانده معظم کل قوا و هم مردم است.

فرمانده ارتش در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص تهدیدات دشمن گفت: تهدیدات امروز جدی است البته این تهدیدات در ابتدای کار زمینی نخواهد بود اما نیروی زمینی به عنوان محور همه عملیات ها باید با این وجود آمادگی خود را حفظ کند.

وی خاطرنشان کرد: همه نیروها باید یگان های خودشان را با تفکر شب حمله ای آماده کنند و بازی جنگ را دائما تمرین کنند.

سرلشکر موسوی ادامه داد: اینگونه مصطلح شده که توان نظامی را با موجودیت تسلیحات تعریف می کنند، با این تعریف ارتقاء توان بیشتر به دست معاونت های آماد و جهاد خودکفایی است که باید تلاش کنند تجهیزات نوین تر تولید شود.

وی با بیان اینکه هرچه سطح بصیرت و معنویت بالاتر می‌رود در برون‌دادهای عملیات‌ها تاثیر خودش را می‌گذارد، گفت: باید جلوی هرکاری که به بصیرت و معنویت لطمه می‌زند را بگیریم.

سرلشکر موسوی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم به وظایف خودمان در زمینه بهبود وضعیت معیشتی کارکنان ارتش عمل کنیم و انتظار ما از فرماندهان این است که همه کارکنان را عائله خود بدانند و از حال و روزشان آگاه باشند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به آن نقطه برسیم که از نظر عاطفی همه رده‌ها با یکدیگر احساس برادری و پیش‌مرگی کنند در عین حال که کوچکترین خدشه‌ای به سلسله مراتب وارد نشود.

نظرات بینندگان