arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸

راز سیکس پک ستاره های هالیوودی فاش شد / خوش تیپی 8 هزار دلاری بدون درد و خونریزی!

گروهی از پژوهشگران موفق شده اند نوعی روش درمانی جدید و البته پرهزینه ایجاد کنند که هزینه ای هشت هزار دلاری دارد و می تواند به جای تزریق ژل یا استفاده از پروتز، بافت بدن افراد را 6 تکه کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

گروهی از پژوهشگران موفق شده اند نوعی روش درمانی جدید و البته پرهزینه ایجاد کنند که هزینه ای هشت هزار دلاری دارد و می تواند به جای تزریق ژل یا استفاده از پروتز، بافت بدن افراد را 6 تکه کند.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، این روزها بسیاری از افراد به ویژه آقایان به دنبال سیکس پک رویایی خود می گردند. عده ای برای تحقق این آرزو باشگاه را انتخاب کرده اند و عده ای دیگر نیز از روش هایی مثل تزریق انواع ژل یا استفاده از پروتز در ناحیه شکم کمک می گیرند.

اخیرا یک روش درمانی و زیبایی جدید برای داشتن شکم ششش تکه مطرح شده است که درواقعی نوعی روش لیپوساکشن بدون درد است. این روش زیبایی که "اچ فایو" نام دارد، شود از لیپوساکشن برای کشف عضلات طبیعی بدن انسان استفاده می کند.

طبق گفته تاریک ام. حسین، جراح پلاستیک که این تکنیک را ایجاد کرده است، افرادی که در نزدیکی یک شاخص توده بدن طبیعی قرار دارند و شیوه زندگی سالمی اجرا می کنند واجد شرایط این عمل خواهند بود. عملی که بین شش تا هشت هزار دلار هزینه در بر دارد.

البته دکتر حسین اولین شخصی نیست که این نوع عمل را اجرا می کند اما نخستین فردی است که بدون تزریق مواد اضافی و تنها با کمک بافت ها طبیعی بدن بیمار اقدام به ایجاد سیکس پک برای مراجعان می کند. حذف چربی های چسبنده درون شکم با استفاده از لیپوساکشن سالهاست رواج دارد و اکنون دکتر حسین با یک روش افزوده سرعت دسترسی به عضلات را چندین برابر کرده است.

اچ شستشو با استفاده از لیپوساکشن برای کشف عضلات AB که در حال حاضر تحت لایه های چربی وجود دارد.

 

در صورت نیاز، دکتر حسین و تیم او ابتدا از تکنیک های لیپوساکشن منظم برای حذف چربی بیش از حد ارگان ها استفاده می کنند البته در حالی که بیمار تحت بیهوشی عمومی قرار دارد.سپس، آنها از لیپوساکشن بر روی یک سطح  نزدیک به سطح پوست استفاده می کنند تا "عصب" را از عضلات جدا کنند.

دکترحسین تاکید دارد که هر نتیجه ناخواسته را می توان به راحتی در طی یک قرار ملاقات حل کرد یا تغییر داد. به طور معمول، اگر یک بیمار به ورزش و رژیم غذایی خود ادامه دهد، نتایج به مدت طولانی ادامه خواهد یافت.جالب است بدانید بسیاری از مشتریان اصلی این پزشک را ستارگان سینما تشکیل می دهند.

نظرات بینندگان