arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰

نیکبخت: یک عروسی مفصل خواهم گرفت که همه حیرت زده شوند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


هواداران استقلال : داستان چیست تو به لیگ یک هم که رفتی باز هم بحث های حاشیه ای درباره تو وجود دارد ؟

واقعا نمی دانم . خودم هم خسته شده ام . بالاخره در هر قشری خوب وبد وجود دارد و بعضی ها که تیراژروزنامه شان به 1000 نسخه هم نمی رسد علاقه به ایجاد حاشیه بر ای من دارند .

با این فضا چه کار می خواهی بکنی؟

دیگه حوصله ندارم خودم هم خسته شده ام درباره حاشیه ای که جدیدا به نقل از یکی از روزنامه ها برایم ایجاد شده است قرار است خود باشگاه پیکان به وسیله وکیل باشگاه مساله را پیگیری کند. من تمام تمرکزم را روی فوتبالم گذاشتم .

ماجرای اینکه پلیس در حین رانندگی ماشین شما را متوقف کرده است تکذیب می کنید ؟

شماجور دیگری به قضیه نگاه کنید مگر من آدم نیستم ؟!شما یک درصد فرض را بر این بگذارید چنین اتفاقی افتاده من هم مثل دیگر اقشار جامعه اگر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنم جریمه می شوم این اتفاق خاصی نیست که در آن این همه حاشیه ایجاد شود.

به نظرت در تعامل با رسانه ها مشکلی د اری؟

به خدا قسم با هیچ کس مشکلی ندارم روی صحبت من با کسانی است که حرمت قلم را نگه نمی دارند فرض کنید علی نیکبخت را به نابودی کشاندید الان دیگر نه در پرسپولیس نه در استقلال و نه در تیم ملی هستم دیگر دنبال چه چیزی هستید فقط کاری را که با علی نیکبخت کردید با جوان ها نکنید.

آینده علی نیکبخت را چگونه می بینید ؟

من اشتباه زیاد داشتم با عبرت گرفتن از اشتباهاتم واینکه دیگر هرگز انها را تکرار نکنم باز هم به سطح اول فوتبال ایران بر می گردم. هنوز هم به تیم ملی فکر می کنم شک نکنید من را صد در صد در تیم ملی خواهید دید

قبول دارید برای رسیدن به چنین سطحی باید قید حاشیه را به طور کل بزنی ؟!

قید حاشیه ها را خیلی وقت است زدم از وقتی ازدواج کردم خوشبختانه حاشیه های اطرافم به صفر رسیده وبسیار راحت دارم زندگی میکنم . به زودی هم یک عروسی مفصل خواهم گرفت که همه حیرت زده شوند. بعد از ان فقط به فوتبال و زندگی ام فکر می کنم. البته مدتهاست که قید حاشیه ها را زدم اما این حاشیه ها هستند که قید من را نمی زنند ولی برایم مهم نیست چون دیگر با حاشیه ها کاری ندارم .
نظرات بینندگان