arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
جوابیه معاونت هنری خطاب به روزنامه قدیمی کشور:

ایرادهای بنی اسرائیلی مدیرمسئول کیهان تمامی ندارد...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر مسئول کیهان در دو سال گذشته، دائما سعی کرده است، اینگونه القا کند که وزارت ارشاد، لیبرالیست فرهنگی را اشاعه می دهد؛ هر جشنواره ای که برگزار می شود، بدون در نظر گرفتن اهداف و نتایج، کیهان تنها به تخریب آن می پردازد، واقعا چرا؟؟؟

به گزارش شبکه ایران ایرادات مداوم روزنامه کیهان درباره سیاستهای وزارت ارشاد باعث شده تا این وزارتخانه جوابیه ای را خطاب به مدیر مسئول این روزنامه منتشر کند. متن کامل این جوابیه را در ادامه میخوانید:حتما داستان بنی اسرائیل را شنیده اید؛ اینکه حضرت موسی هر کاری که می کرد، ایراد می گرفتند و بهانه می آوردند. شاید دیگر اثری از این قوم نباشد، اما خصایصشان را همچنان در بسیاری می توان یافت.

چند روز پیش کیهان، که ظاهرا این روزها سوژه مناسبی علیه دولت نمی یابد، مجددا قلم فرسایی کرد و اینبار به سراغ وزارت ارشاد آمد. مدیر مسئول این روزنامه در مقاله خود، به برگزاری جشنواره "تجلی بصیرت" اشاره کرده است و گفته است، چرا یک ماه قبل از برگزاری جشنواره، فراخوان داده اید؟ زیرا این مدت کم است! و بعد هم پیشاپیش نتیجه گرفته است که این جشنواره هیچ خروجی نخواهد داشت!

مدیر مسئول کیهان در دو سال گذشته، دائما سعی کرده است، اینگونه القا کند که وزارت ارشاد، لیبرالیست فرهنگی را اشاعه می دهد؛ هر جشنواره ای که برگزار می شود، بدون در نظر گرفتن اهداف و نتایج، تنها به تخریب آن می پردازد؛ یک بار می گوید چرا در برگزاری فلان جشنواره این همه درنگ می کنید؛ یک بار دیگر می گوید، چرا در فلان جشنواره، فلان هنرمند ها آمدند؟ و این بار هم که می گوید، چرا آن قدر زود دارید چشنواره برگزار می کنید؟!

حال باید از جناب مدیر مسئول که با ایرادهای پیاپی، یاد قوم بنی اسرائیل را زنده کرده است این سوال را پرسید که آیا اینگونه سیاه نمایی ها در امور اجرایی مسئولان،بر خلاف منویات مقام معظم رهبری نیست که فرمودند:" سیاه نمایی وضعیت کشور، بی انصافی و خواسته دشمنان اسلام است."

اینکه وزارت ارشاد یک جشنواره به مناسبت 9 دی برگزار کرده و نام آن را تجلی بصیرت نامیده است را باید به فال نیک گرفت و نه اینکه بنشینیم و فکر کنیم تا هر طور شده یک ایرادی از آن بگیریم و بعد بنام تحلیل و انتقاد، آن را به جامعه تزریق کنیم. این در حالی است که در همین نیز آثار ارسالی به دبیرخانه جسنواره چشمگیر بوده است که این بطور حتم نشان از علاقه هنرمندان کشورمان به ارزش های انقلابی دارد.

برادرانه به مدیر مسئول کیهان عرض می کنیم که به جای ایرادهای بنی اسرائیلی که بی شک خواسته و سلوک دشمنان است، به بیانات مقام معظم رهبری گوش فرا دهند، از اینگونه سیاه نمایی ها اجتناب ورزند.

نظرات بینندگان