arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰

فراموشی مصوبات سفر اول استانی احمدی‌نژاد به گلستان، مردم را به خیابان کشاند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از استان گلستان خبر می‌رسد در پی اجرایی نشدن مصوبه سفر اول هیئت دولت به استان گلستان در شهرستان علی‌آباد کتول در سال ۱۳۸۴ مردم این شهرستان برای سومین بار پس از برگزاری نماز جمعه راهپیمایی کردند.

یکی از مصوبات سفر اول هیئت دولت به استان گلستان در سال ۱۳۸۴ احداث جاده علی آباد به شاهرود بود که برای احداث آن در سال ۱۳۸۵ شش میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته‌ شد و بلافاصله زمین‌های ساکنان روستای شیرین‌آباد (نقطه آغازین محل احداث جاده) خریداری و عملیات جاده‌سازی شروع ولی پس از پیشرفت چند کیلومتری به بهانه‌های واهی متوقف شد.
 
همچنین در جریان سفر اول و سوم هیئت دولت به استان سمنان و استان گلستان این موضوع طرح و تصویب شد. ولیکن از اجرای آن خبری نشد، در سفر سوم رئیس‌جمهور به استان گلستان که در مهرماه ۸۹ صورت گرفت، ضمن تاکید دوباره بر اجرای این طرح اختیار اجرای این مصوبه را به استاندار گلستان واگذار کرد ولی باز هم پیشرفتی نداشت. 

مردم علی‌آباد کتول در راهپیمایی خود، ضمن حمایت از نظام و دولت با شعارهایی خواهان اجرای هرچه سریع‌تر این مصوبه شدند. 

در ادامه راهپیمایی‌کنندگان در محل احداث این پروژه تجمع کردند و ضمن سر دادن شعارهایی در دفاع از این مصوبه تعدادی از شاخ و برگ‌های مسیر را پاکسازی و به مسئولین امر هشدار دادند درصورت اجرایی نکردن این مصوبه ادامه مسیر باقیمانده را با دست خود باز خواهند کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
1
6
همون بهتر که این پروژه انجام نشه چون جنگل زیبای ابر بیش از پیش تخریب خواهد شد.
نظرات بینندگان