arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

جریمه مجدد فدراسیون فوتبال ایران و سرخآبی ها توسط AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه ترین احکام انضباطی خود بار دیگر فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه های استقلال و پرسپولیس را جریمه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمتیه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای ا ف سی) در تازه ترین احکام خود فدراسیون فوتبال ایران را به دلیل عدم فراخوانده شدن یکی از 11 بازیکن ترکیب اصلی در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل چین در جام ملت های 2019 آسیا با اخطار کتبی و به دلیل نقض یکی دیگر از قوانین این کنفدراسیون مبنی بر عدم نصب نشان مخصوص بازی ها بر روی آستین پیراهن های بازیکنان در دیدار مقابل ژاپن در امارات هزار دلار جریمه کرد.


علاوه بر این، باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل عدم دست دادن با بازیکنان حریف در پایان دیدار مقابل السد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هزار و 250 دلار جریمه شد.


باشگاه استقلال نیز به دلیل اینکه در بازی مقابل العین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی با ورود دیرتر از موعد به زمین بازی موجب تاخیر یک دقیقه و 25 ثانیه ای در آغاز نیمه دوم شده بود، مشابه پرسپولیس هزار و 250 دلار جریمه شد.


ذکر این نکته خالی از لطف نیست که کمیته انضباطی ای اف سی به تازگی، باشگاه ذوب آهن را به دلیل عدم شماره گذاری صندلی های ورزشگاه در زمان بلیت فروشی بازی مقابل الزورا عراق در لیگ قهرمانان آسیا، 750 دلار جریمه کرده بود؛ تیم استقلال نیز به دلیل تخلفی مشابه در بازی برابر العین، 750 دلار جریمه شد؛ اما باشگاه پرسپولیس به دلیل تکرار تخلف مذکور که در بازی این تیم مقابل پاختاکور ازبکستان رخ داد، به پرداخت1250 دلار محکوم شده بود.
علاوه بر این، فدراسیون فوتبال ایران نیز به دلیل نقض ماده 38 مقررات مربوط به ورزشگاه ها (عدم شماره گذاری صندلی ها) در بازی های مرحله انتخابی المپیک 2020 که به طور متمرکز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، با توبیخ کتبی روبرو شده بود.

نظرات بینندگان