arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

رئیس ملی هیئت یمن: وارد مرحله جدیدی از حمله به گاو شیرده ترامپ شدیم

عبدالاسلام، رئیس هیئت ملی یمن گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور وارد مرحله جدیدی از هدف قرار دادن گاو شیرده رئیس‌جمهور آمریکا شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس ملی هیئت یمن: وارد مرحله جدیدی از حمله به گاو شیرده ترامپ شدیم

به گزارش اسپوتنیک، محمد عبدالسلام رئیس هیئت ملی یمن گفت که حملات پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی به شرکت آرامکوی عربستان مرحله جدیدی از حمله به زیرساخت‌های اقتصادی رژیم سعودی است.

وی افزود: تاسیسات اقتصادی عربستان هدف قرار خواهد گرفت، زیرا یک عامل بازدارنده واقعی در برابر تجاوز است.

عبدالسلام گفت: این حملات بیانگر این است که ما وارد مرحله جدیدی از حمله به زیرساخت‌های اقتصادی گاو شیردهی شدیم که ترامپ گفته همچنان آن را می‌دوشد.

رئیس هیئت ملی یمن در مذاکرات‌ها گفت: این افتخار ارتش و کمیته‌های مردمی یمن است که تاکنون غیرنظامیان را هدف قرار نداده است.

نیروهای یمنی روز گذشته در واکنش به ادامه جنایات عربستان تأسیسات نفتی این رژیم را هدف حمله پهپادهای بمب‌گذاری‌شده خود قرار دادند.

سه شنبه ششم فروردین 98، چهارمین سال جنگ اقتصادی و نظامی رژیم سعودی اماراتی ضد ملت یمن با آماری وحشتناک به پایان رسید و در سایه بی‌تفاوتی جامعه جهانی و حمایت‌های مدعیان دفاع از حقوق بشر از آل سعود وارد پنجمین سال پیاپی خود شد.

 بر اساس آماری که مرکز حقوق و توسعه یمن (ORG LCRDYE ) منتشر کرد، با گذشت چهارسال از آغاز تجاوز سعودی اماراتی به یمن بالغ بر 15 هزار و 185 غیرنظامی در نتیجه حملات هوایی جنگنده‌های رژیم آل سعود به شهادت رسیده‌اند که 3527 نفر از آنها کودک و 2277 نفر زن هستند. همچنین در نتیجه این حملات بالغ بر23822 غیرنظامی زخمی شده‌اند که از میان آنها می‌توان به3526 کودک و 2587 زن اشاره کرد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان