arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۱ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰

آقاي خاص بالاخره اعتراف كرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي رئال مادريد، بارسلونا را حريف اصلي تيمش مي‌داند و مي‌گويد تيمش در هر رقابتي بارسلونا را شكست دهد به راحتي عنوان قهرماني را به دست مي‌آورد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، ژوزه مورينيو در فصل جديد رقابت‌هاي لاليگا نمايش بسيار خوبي با رئال مادريد داشته است، اما بعد از شكست خانگي مقابل بارسلونا انتقاد از او و ستاره‌هاي رئال از جمله كريستيانو رونالدو زياد شد.

شاگردان مورينيو با پيروزي قاطع شش بر دو كه مقابل سويا به دست آورد، بار ديگر به صدر جدول برگشت. آقاي خاص در كنفرانس خبري پيش از بازي تيمش با پونفرادينا در چارچوب جام حذفي اسپانيا در اظهار نظري جالب اعتراف كرد كه رئال مادريد به راحتي مي‌تواند در هر رقابتي قهرمان شود، اما به شرط اين كه بارسلونا در ان رقابت حضور نداشته باشد.

وي افزود: عبور از سد بارسلونا به معناي قهرماني است. با وجود اين كه ما در ال كلاسيكو مقابل شاگردان گوارديولا بازي را واگذار كرديم، اما بايد به اين مساله اشاره كنم كه رئال مادريد در اين فصل نمايش بسيار خوبي داشته و خوب نتيجه‌ گرفته است.

مورينيو كه تيمش سال جاري ميلادي را با قهرماني پشت سر گذاشت، با بيان اين كه تيمش شانس زيادي براي كسب عنوان قهرماني دارد گفت: ما تيم را در اين فصل براي قهرماني ساخته‌ايم، اما با اين وجود هنوز چيزي مشخص نيست و بازي‌هاي زيادي تا پايان فصل باقي‌مانده است. بنابراين الان براي صحبت كردن از قهرمان زود است.

سرمربي رئال مادريد قهرماني بارسلونا در جام جهاني باشگاها را به بازيكنان و سرمربي اين تيم تبريك گفت اما با اين وجود همچون هميشه با حالت تمسخر و طعنه گفت: قهرماني در چنين رقابت‌هاي اهميت چنداني ندارد چرا كه تيم قهرمان فقط در دو مسابقه شركت مي‌كند. قهرماني در رقابت‌هاي همچون ليگ قهرمانان اروپا ارزشي دارد و تمام تيم‌ها براي آن تلاش مي‌كنند نه قهرماني در رقابت‌هايي كه بعد از دو مسابقه به دست مي آيد.

مورينيو درباره اين سوال كه آيا بارسلونا بهترين تيم تاريخ فوتبال جهان است، با حالت تمسخر گفت: هنوز براي مشخص كردن بهترين تيم تاريخ فوتبال جهان سنم كفايت نمي‌كند. تاريخ فوتبال بسيار طولاني است و پر از تيمهايي است كه شايسته چنين لقبي هستند.
نظرات بینندگان