arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیبالا قطعاً از یوونتوس جدا می‌شود

مدیر برنامه‌های دیبالا تاکید کرد که این بازیکن از وضعیتش در یوونتوس راضی نیست و به دنبال جدایی از بیانکونری‌ها در تابستان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، پائولا دیبالا فصل ناامید کننده‌ای را در یوونتوس پشت سر گذاشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند. خبرهای زیادی درباره جدایی دیبالا از یوونتوس به گوش می‌رسد و مدیر برنامه‌های این ستاره آرژانتینی چنین چیزی را تأیید کرد.

گوستاوو دیبالا برادر و مدیر برنامه‌های دیبالا اعتراف کرد که وضعیت او در یوونتوس خوب نیست و می‌خواهد جدا شود.

او گفت: بلکه فرصت جدایی از یوونتوس وجود دارد و بدون شک دیبالا هم نیاز به تغییر تیم و فضا دارد. الان نمی‌توانم بگویم که مقصد بعدی او کجا است.

مدیر برنامه‌های دیبالا ادامه داد: دیبالا از حضور در یوونتوس خوشحال نیست البته او تنها بازیکنی نیست که از وضعیتش در یووه خوشحال راضی نیست و چند بازیکن دیگر هم شرایطی مشابه دارند.

او درباره این سوال که آیا کریستیانو رونالدو دلیل نارضایتی دیبالا و جدایی‌اش از یوونتوس است، گفت: رونالدو بازیکن بسیار خوبی است و هیچ مشکلی با دیبالا ندارد تنها به خاطر اینکه هر دو بازیکن در یک پست بازی می‌کنند ناهماهنگی تاکتیکی بین آنها وجود دارد. مشکل نقشی است که سرمربی یووه به او داده است.

از رئال مادرید، منچستر یوناتید، پاری سن‌ژرمن و بایرن مونیخ به عنوان مشتریان این بازیکن با تکنیک آرژانتینی سخن به میان می‌آید و باید دید که در نهایت او چه تصمیمی خواهد گرفت. باشگاه یوونتوس پیش از این تاکید کرده که رقم فروش این بازیکن ۱۰۰ میلیون یورو است.

نظرات بینندگان