arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمله جدید دونالد ترامپ به هواوی تا پرواز تاکسی های پرنده در آسمان

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده با امضای فرمانی جدید عرصه را برای فعالیت شرکت چینی هواوی در ایالات متحده تنگ تر کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شاید باورکردنی نباشد اما این روزها فیس بوک به جولانگاه حساب های کاربری جعلی تبدیل شده است. حساب هایی که اغلب هویت اشخاصی مشهور را جعل کرده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دوربین جدید دی جی آی با امکاناتی جدید و خیره کننده معرفی شد. این دوربین دارای نمایشگری دو گانه و یک دوربین 4K است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کاخ سفید نوعی ابزار آنلاین طراحی کرده که می تواند انواع تخلفات موجود در شبکه های اجتماعی را ثبت کند. این ابزار با هدف مبارزه با سانسور صدای احزاب و گروه های مشخص سیاسی طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بسیاری از شرکت ها معتبر جهان به دنبال اجرای طرح تاکسی های پرنده هستند و شرکت لیلیوم نیز یکی از شرکت هایی است که در این حوزه در حال رقابت با دیگران است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پیش از این که گوشی تاشو سامسونگ به عنوان رویای این شرکت کره ای وارد بازار شود با یک شکست جدی رو به رو و به سرعت متوقف شد. اما در چنین شرایطی تکلیف افرادی که این گوشی را سفارش داده اند چیست؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان