arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸

گوشی تاشو سامسونگ در مرز خطر گام بر می دارد / یک قدم اشتباه دیگر به ضرر کل محصولات غول فناوری کره خواهد بود

گوشی تاشو سامسونگ با یک شکست جدی رو به رو شد و در نخستین عرضه آزمایشی خود عملکردی به شدت ناامید کننده را به نمایش گذاشت. اکنون این برند کره ای چه شرایطی دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوشی تاشو سامسونگ با یک شکست جدی رو به رو شد و در نخستین عرضه آزمایشی خود عملکردی به شدت ناامید کننده را به نمایش گذاشت.اکنون این برند کره ای چه شرایطی دارد؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با وجود همه تبلیغات شرکت سامسونگ، گوشی تاشو این شرکت موفق نشد انتظارات افراد را براورده کند و با شکستی جدی رو به رو شد. این گوشی دچار شکستگی  صفحه و دیگر مشکلاتی شد که مسیر این پیشرفت انقلابی را به سرعت مسدود کرد.

تقریبا چهار هفته از معرفی گوشی تاشو سامسونگ به خبرنگاران و ارائه نسخه های آزمایشی به آنان و سپس بروز مشکلات جدی در مورد این گوشی ها می گذرد. اما با شکست سامسونگ بین کاربران، نه تنها معرفی این گوشی به بازارهای جهانی معوق شد، بلکه به نظر می رسد شرکت سامونگ کاری بسیار دشوار برای اصلاح عیوب گوشی خود در پیش دارد.

این در حالی است که سخنگوی سامسونگ اعلام کرده این شرکت قصد دارد تاریخ عرضه را طی هفته های آینده اعلام کند. اما بسیاری از کارشناسان حوزه فناوری در این خصوص تردیدهایی جدی دارند و معتقدند اگر سامسونگ قصد دارد اطمینان حاصل کند که گوشی جدید بدون مشکل وارد بازار می شود باید زمان و منابع قابل توجهی را صرف باز طراحی گوشی تاشو خود کند.

شاید تصور کنید تنها مشکل سامسونگ در این مسیر مسئله همین محصول خاص است. اما جالب است بدانید مشکل فراتر از این ها است و اگر سامسونگ برای بار دوم در مورد گوشی های خود شکست بخورد با مشکلی جدی تر یعنی زیر سوال رفتن کل اعتبار خود رو به رو می شود.

ماریبل لوپز، تحلیلگر اقتصاد و فناوری در این خصوص می گوید: "اگر سامسونگ با نسخه دوم  نیز  مشکل داشته باشد، سامسونگ و تمام فروشندگان این شرکت آسیب هایی جدی خواهند دید و ممکن است ارائه محصول بعدی این شرکت حداقل با یک سال تاخیر همراه شود."

از سوی دیگر سامسونگ حتی هم اکنون نیز در جلب اعتماد مجدد مخاطبان خود در مسیری سخت و دشوار قرار دارد و به راحتی نمی تواند از پس حل این موضوع بربیاید. قیمت گلکسی تاشو سامسونگ نیز یک مسئله دیگر است. درواقع مشخص نیست ایا مخاطبان حاضرند بابت این گوشی درست مثل نسخه ای که هنوز مشخص نشده بود ایراد دارد هزینه کنند یا خیر.

نظرات بینندگان