arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۲۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۸ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰

احمدی نژاد: ایران در جهان در زمینه طرح های اقتصادی تبدیل به مرجع شده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هنگامه طاهری: همایش اولین سالروز اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها با حضور رییس جمهور هم اینک در محل مجلس قدیم در حال برگزاری است .
رییس جمهور در این همایش آثار و نتایج قانون هدفمند کردن یارانه ها در بخش های مختلف را مورد بررسی قرار می دهد.
احمدی نژاد در خصوص اجرای طرح هدفمندی یارانه ها ضمن تاکید بر دستاوردهای این طرح اظهار داشت : طرح مذکور شامل چند دستاورد پایه ای در نظام فکری و برنامه ریزی کشور است.
وی در همین خصوص گفت: یکی از این دستاوردها این بود که تمام مدلها و تئوریهای اقتصادی که پیش بینی می کردند اجرای این طرح با چالش همراه خواهدشد با شکست مواجه شدند.
او افزود: این طرح به اجرا درآمد و ثابت شد باید در دروس دانشگاهی و مدلهای اقتصادی تجدید نظر کنیم.
به گزارش خبرنگار ما رییس جمهور با اشاره به توانمندی کشور و مدیریت اقتصادی برای انجام کارهای بزرگ گفت: قبل از اجرای طرح هدفمندی عده ای بر پیچیده بودن اجرای آن تاکید و از به اجرا درآمدن آن واهمه داشتند اما معلوم شد با برنامه ریزی صحیح و مطالعه دقیق قادر به حل پیچیده ترین مسایل هستیم.
احمدی نژاد در موفقیت اجرای این طرح به بیش از 100 کشور اشاره کرد که خواهان برنامه ریزی اقتصادی در کشورشان تحت مشاوره مجریان اقتصادی ایران هستند.
وی همچنین خاطر نشان کرد که ایران یک باره در جهان در زمینه طرح های اقتصادی تبدیل به مرجع شده است.
او علاوه بر این در خصوص دستاوردهای این طرح به اثبات ظرفیت بالای مردم کشور ایران در انجام کارهای بزرگ اشاره کرد و گفت: ملت ما در طول تاریخ بارها ظرفیت بالای خود را به اثبات رسانده بطوریکه ما باور داریم با این ملت به هر آنچه می خواهیم می توانیم برسیم اما در این بین بودند کسانی که سعی داشتند با از بین بردن اعتماد میان ملت و دولت طرح را به چالش بیندازند.
احمدی نژاد اظهار داشت : این طرح باعث انقلابی در زمینه کاهش فاصله طبقاتی شد و این اتفاق در صورتی در ایران اتفاق افتاد که کشورهای اروپایی و آمریکایی به خاطر همین فاصله طبقاتی در حال حاضر دچار بحران شده اند.
در این همایش علاوه بر دکتر احمدی نژاد وزرای اقتصاد و دارایی ، راه و شهرسازی ، صنعت ،‌معدن و تجارت ، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،دادگستری، جهادکشاورزی و معاونین وزرا و مسئولین اجرایی سازمان هدفمند سازی یارانه ها و برخی روسای بانک ها و مدیران دستگاه های اجرایی کشور ، حضور دارند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
1
30
آقای رئيس ، ميشود بفرمائيد ايران مرجع کدام کشور شده؟ لطفاً نام ببريد.
پاسخ ها
عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
عزیزم حرف زدن که کاری ندارد. نام هم می‌بریم! بفرمایید: آمریکا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، انگلیس، سویس، سوئد، ژاپن، کره جنوبی، مالزی، استرالیا، ...!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
0
5
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
1
6
مگر اينكه كساني بخواهند انتحار اقتصادي كنند. دلار 1530 تومن !!
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
1
6
پس دلیل بر هم خوردن نظم اقتصاد جهانی مشخص شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
1
4
البته در آخرين بودن منظور ايشان است
نظرات بینندگان