arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قانون عجیب چین علیه بدهکاران تا ماجرای تحریم گوگل علیه هواوی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اگر قصد سکونت در چین را دارید باید پیش از سفر به این کشور از یک موضوع مهم مطلع باشید. در این کشور بدهکارها روزگاری سخت دارند و بر اساس طرح و سیستم اعتبار اجتماعی از طریق تلفن های هوشمند ردیابی می شوند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یکی از بمب های خبری امروز را می توان ماجرای به بن بست رسیدن ارتباط گوگل و هواویدانست. درواقع به نظر می رسد هواوی به خاطر حواشی متعدد خود با گوگل دیگر قادر نخواهد بود به مجوزهای اندرویدی دسترسی داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر به عکاسی علاقه زیادی دارید و از گوشی هوشمند خود توقع عکس های قوی و با کیفیت دارید، یک خبر خوش برایتان داریم. گوشی هوشمند ردمی K20 با دوربین 48 مگاپیکسلی در راه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدتی است که شرکت فیس بوک در حوزه توسعه هوش مصنوعی و تولید ربات ها فعالیت می کند، اما این فعالیت ها به شکلی غیر علنی و در قالب طرح های پژوهشی انجام می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها زندگی بسیاری از ما به وای فای، اینترنت و فضای مجازی وابسته شده است. درواقع بسیاری از افراد با هدف انجام فعالیت های کاری و برخی نیز با هدف تفریح مرتبط از فضای مجازی استفاده می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

وابستگی عاطفی انسان ها به یکدیگر موضوعی عجیب نیست. اما وابستگی عاطفی یک ربات به یک انسان می تواند موضوعی عجیب و حتی خطرناک باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان