arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۶ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰

غلامی:مهدوی کیا برود کمرمان می شکند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مصطفی دنیزلی هنوز قرارداد خود را با پرسپولیس نهایی نکرده لیست خود برای نیم‌فصل دوم مسابقات را به مسوولان این باشگاه ارایه داده است.
در این لیست نام بازیکنانی همچون محمد غلامی دیده می‌شود مهاجمی که قبل از شروع فصل هم در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس قرار گرفت ولی به یکباره سر از داماش گیلان در آورد
خودش ادعا می‌کند که یکسری مسایل پشت پرده‌ای مانع از حضورش در پرسپولیس شد. ادامه صحبت‌های مهاجم داماش در زیر از حضورتان می‌گذرد.
با توجه به ریخت‌وپاش‌هایی که تیم داماش گیلان در ابتدای فصل انجام داد و ستاره‌های زیادی را جذب کرد از این تیم انتظار بیشتری می‌رفت، اما باوجود داشتن ستاره‌های فراوان نتوانست آنطور که باید و شاید انتظارات را برآورده کند دلیل این مساله را در چه چیزی می‌دانی؟
در نیم‌فصل اول تیم ما تا توانست از مسایل و اشتباهات داوری لطمه و ضربه خورد. به طور مثال در همین بازی با نفت تهران مستحق پیروزی بودیم اما داور بازی کمر تیم ما را شکست و اجازه نداد با وجود شایستگی که داشتیم برنده میدان شویم.
مشکلات مالی تا چه حد در اینکه نتوانستید آنطور که باید و شاید انتظارات را برآورده کنید تاثیرگذار بود؟
ما مشکل مالی نداشتیم و نداریم. خود من که تاکنون پولم را به موقع دریافت کرده‌ام و هیچ زمان هم نشده است که با مشکل مالی مواجه شوم.
اما برخی از بازیکنانتان از وجود این مشکلات ابراز نارضایتی و ناراحتی کرده بودند؟!
تا جایی که من می‌دانم و در جریان هستم پول تمامی بازیکنان سر موعد مقرر شده و به موقع پرداخت شده است و نمی‌دانم آنها از کدام مشکلات مالی صحبت کرده‌اند! حتما این افراد توقع دارند که تا پایان نیم‌فصل تمام مبلغ قراردادشان را دریافت کنند وگرنه داماش از معدود تیم‌هایی بود که مشکل مالی نداشت.
تو در ابتدای فصل از تیم‌های زیادی پیشنهاد داشتی که در این میان پیشنهاد سرخابی‌ها کاملا جدی بود. حالا پشیمان نیستی که برای این فصل داماش را انتخاب کردی؟
خودم هم دوست داشتم که به یکی از دو تیم بروم اما از آنجایی که یک فصل دیگر با استیل‌آذین قرارداد داشتم انتخاب تیم آینده‌ام به عهده خودم نبود. از اینکه داماش را انتخاب کرده‌ام پشیمان نیستم و از شرایطی که در این تیم دارم کاملا راضی هستم.
عنوان کردی که انتخاب تیم آینده‌ات به عهده خودت نبوده است. می‌خواهی بگویی که هدایتی مالک استیل‌آذین مانع حضورت در یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس شد؟
دوست ندارم اسمی از شخص خاصی بیاورم. در ابتدای فصل مسوولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خیلی جدی دنبال این بودند تا مرا برای فصل جاری جذب کنند؛ اما در این میان یکسری مسایل پشت پرده مانع از حضورم در یکی از این دو تیم شد و به همین دلیل به داماش رفتم.
نمی‌تواند بگویی چه مسایلی؟
نه. شاید در پایان فصل این مسایل را عنوان کنم اما در شرایط کنونی به صلاح تیم نیست که بخواهم راجع به آن صحبت بکنم.
مثل اینکه قسمت است این فصل هر طور شده پرسپولیسی شوی؟
پرسپولیسی شوم؟ چطور مگر؟
خبر رسیده که برای نیم‌فصل دوم در لیست مصطفی دنیزلی سرمربی آینده پرسپولیس قرار داری.
خودم که در جریان نیستم و تاکنون هم در این باره صحبتی با من نشده است. آقای عابدینی در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنند و خودم هیچ کاره‌ام.
با توجه به وضعیتی که داماش دارد بعید می‌دانم آقای عابدینی با جدایی‌ام موافقت کنند.
در صورت موافقت عابدینی، به نظرت با حضور در پرسپولیسی می‌توانی در نیم‌فصل دوم خط حمله این تیم را متحول کنی؟
تاکنون برای هر تیمی که بازی کرده‌ام کم نگذاشته‌ام و اگر قرار باشد پرسپولیسی هم شوم برای آن از جانم مایه می‌گذارم و درصدد برمی‌آیم تا خط حمله‌اش را متحول بکنم.
مثل اینکه مهدی مهدوی‌کیا هم خداحافظی‌اش از فوتبال را رسما اعلام کرده است. دراین باره چه صحبتی داری؟
آقا مهدی برای تیم وزنه سنگینی محسوب می‌شوند و امیدوارم این خبر صحت نداشته باشد. اگر مهدوی‌کیا برود کمر داماش شکسته می‌شود چون در تیم وظیفه سنگینی را به دوش می‌کشد.
نظرات بینندگان