arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۹ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
یک عاشقانه در کرملین؛

آیا پوتین، پدر دوقلوهای ژیمناست روس است؟

کاخ کرملین حاضر نشد در رابطه با شایعات منتشرشده در روسیه درباره پدر شدن ولادیمیر پوتین اظهار نظر کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه انگلیسی میرور خبر داد: «آلینا کابائوا» ژیمناست روسی است که دوستی‌اش با ولادیمیر پوتین مدت‌هاست بر سر زبان‌ها افتاده؛ حال انتشار خبر تولد دوقلوهای کابائوا، بر این ماجرا دامن زده است.

با وجود اینکه کرملین حاضر به اظهار نظر درباره زندگی خصوصی پوتین نیست، اما اخبار و شایعات بسیار زیادی در مورد ارتباط پوتین 66 ساله با این ورزشکار 36 ساله و دارنده مدال المپیک در شبکه‌های اجتماعی و نیز رسانه‌ها منتشر می‌شود.

اخبار رسیده حکایت از آن دارد که کابائوا روز 7 مه (17 اردیبهشت) در بیمارستان «کولاکوف» مسکو و به طور کاملاً سری دو پسر به دنیا آورد.

«سرگئی کانیف» روزنامه‌نگار روسی که در تبعید زندگی می‌کند در این رابطه گفت: سه هفته قبل از این زایمان، ماموران حفاظت فدرال روسیه این بیمارستان را به تسخیر خود درآوردند و تمامی طبقه چهارم آن را تخلیه و بیماران را به طبقات دیگر منتقل کردند. همچنین نیمی از کادر بیمارستان را مرخص کردند و ورود و خروج به آن هم محدود شد.

به گفته این روزنامه‌نگار، در روز موعود یک پزشک ایتالیایی عمل سزارین را در این بیمارستان انجام داد. شایعات موجود حکایت از آن دارد که کابائوا و پوتین اوایل قرن بیست و یکم با یکدیگر آشنا شدند.

پوتین که از ژوئن 2013 بعد از 30 سال از همسر خود جدا شده، فقط دو بار در انظار عمومی با کابائوا دیده شده است، در حالی که روزنامه روسی «مسکوفسکی کوریسبندنت» در پی انتشار گزارشی از ارتباط این ژیمناست با رئیس‌جمهور، به طور کامل تعطیل شد.

کابائوا، دارنده مدال طلای ژیمانستیک نمایشی المپیک آتن و مدال برنز المپیک سیدنی است که دو بار قهرمانی جهان و پنج بار قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد، از سال 2014 (یک سال بعد از طلاق پوتین از همسر اولش) وارد فعالیت‌های سیاسی شد و به برخی مجموعه‌های رسانه‌ای مرتبط با حزب پوتین پیوست.

او عضو هیات‌مدیره رسانه‌ای است که خبرنگار آن دی‌ماه گذشته طی یک نشست مطبوعاتی از پوتین پرسیده بود چه زمانی و با چه کسی ازدواج خواهد کرد.

پوتین با لبخندی معنی‌دار در جواب آن سوال گفت: من همانند هر فرد متشخصی ازدواج خواهم کرد؛ این کار را دیر یا زود انجام می‌دهم. 

منبع: اعتمادانلاین

نظرات بینندگان