arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۸

فتح الله زاده همبازی بهروز وثوقی بود؟!

مدیرعامل اسبق استقلال مدعی شد اگر روزی دوباره مدیریت باشگاه را برعهده بگیرد، لیونل مسی را برای پوشیدن پیراهن استقلال مجاب خواهد کرد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فتح الله زاده همبازی بهروز وثوقی بود؟!رضا حسین زاده در توییتی نوشت:

«علی فتح الله زاده: «متولد ۱۳۳۸ هستم و در تئاتر با بهروز وثوقی همبازی بودم».

بهروز وثوقی متولد ۱۳۱۶ هست و بعد از گرفتن دیپلم به تهران اومد و یک سال قبل از به دنیا اومدن علی فتح الله زاده اولین فیلم سینماییش رو بازی کرد. و وقتی آقای شوالیه ۱۰ سالش بود، وثوقی قیصر رو بازی کرد».

بخشی از حرف‌های فتح الله زاده

مدیرعامل اسبق استقلال مدعی شد اگر روزی دوباره مدیریت باشگاه را برعهده بگیرد، لیونل مسی را برای پوشیدن پیراهن استقلال مجاب خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، علی فتح‌الله زاده و علی مسکینی دارنده مدال برنز کاراته وان جایزه بزرگ ترکیه مهمان برنامه گپ‌آهنگ شبکه ورزش بودند. مدیرعامل استقلال درباره حضورش در دنیای مطبوعات گفت: «من متولد ۱/۱/ ۱۳۳۸ هستم و این تاریخ دقیق تولد من است. پدرم نظامی بود و اصرار عجیبی داشت که همان تاریخی که من به دنیا آمدم به ثبت برساند که برای من ضرر داشت. اگر خاطرتان باشد متولدین ۱۳۳۷ از خدمت سربازی معاف بودند و من به خاطر یک روز مجبور شدم ۱۸ ماه خدمت کنم و چون در زمان جنگ بود احتیاط هم اضافه شد و من ۶ ماه دیگر هم خدمت کردم تا در کل ۲۴ ماه کامل خدمت کرده باشم. من در تئاتر کار می‌کردم و در خوی با آقای محرم زینال‌زاده و بهروز وثوقی هم‌بازی بودیم و از همان‌جا اسمی برای خودمان دست‌وپا کرده بودیم. در ادامه جوایز زیادی در خصوص نوشتن مقاله و کارهایی از این‌ دست کسب کردم تا اینکه ما به تهران آمدیم. توسط برخی از دوستان در سال ۶۱ به روزنامه اطلاعات خدمت آقای دعایی معرفی شدم و ایشان محبت کردند و به من گفتند شما معاون سردبیر مجله جوانان باشید که من نپذیرفتم تا کار را از پایه شروع کنم و درنهایت سردبیر مجله شدم.»

فتح‌الله زاده در خصوص اینکه آیا روزی به استقلال بازمی‌گردد یا خیر، گفت: «باشگاه استقلال یک باشگاه دولتی است. تصمیم‌گیرندگان این باشگاه مسئولین مربوطه هستند. دست من نیست که بیایم یا نیایم اما آن‌جا خانه من و عشق من است. من هرچه که دارم و هستم از استقلال است ولی باید از من بخواهند تا من برگردم هر وقت از من بخواهند با تمام وجودم در خدمت استقلال هستم.»

او در ادامه افزود: «اگر بخواهم لیونل مسی را می‌آورم. مسی  باید افتخار کند در استقلال بازی می‌کند. اگر پای خانم‌ها به استادیوم باز شود ورزشگاهی با جمعیت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر خواهیم داشت. مسی چه وقتی در چنین ورزشگاهی افتخار بازی داشته است ؟ ما چند بار ورزشگاه را با صد هزار مرد پرکرده‌ایم این در حالی است آن‌وقت صندلی نبود. علاوه براین  همه خاطرشان است که در گذشته جمعیت بالغ‌بر ۱۲۰ هزار نفر هم به ورزشگاه می آمدند و حدود ۳۰ هزار نفر هم پشت در می‌ماندند.»

فتح‌الله زاده با وجود تاکید مجری به غیرممکن بودن این کار گفت: «بله مسی را می‌آورم. این را بگویم که در سال آخر که ما برنامه‌ریزی کرده بودیم به جام باشگاه‌های آسیا برویم ، من دیدم که ما جزو ۴ تیم اول  آسیا می‌توانیم صعود کنیم به این خاطر آن موقع با آقای کالموند رئیس باشگاه لورکوزن صحبت کرده بودم واز او قول گرفته بودم اگر استقلال به فینال راه یافت دو بازیکن از لورکوزن به من قرض بدهند تا ما در فینال از آن استفاده کنیم. چون‌که آن مقطع قوانین چنین اجازه‌ای می‌داد ولی قسمت نشد به فینال برسیم. بازهم می‌گویم به آن سن که آقای مسی برسد چه اشکالی دارد ۴ روز هم بیاید باافتخار برای استقلال بازی کند. من می‌گویم شدنی است شک نکنید که شدنی است یعنی فوتبال ما الآن جایگاه خیلی خوبی دارد.»

مدیرعامل سال‌های نه چندان دور استقلال با تبریک قهرمانی پرسپولیس گفت: «من یادم رفت! قهرمانی تیم رقیب را تبریک می‌گویم و اگر ما کری هم می‌خوانیم صرفاً برای این است که فضا شیرین شود. آن‌ها زحمت کشیدند قهرمان شدند. ما درگذشته هم در حد بوندس‌لیگا و لالیگا با آقای عابدینی کل کل می‌کردیم اما هیچ‌وقت کرامت خودمان را زیر سؤال نمی‌بردیم. من از همه هواداران فوتبال به‌خصوص هواداران استقلال و پرسپولیس خواهش می‌کنم اگر باهم شوخی‌ام می‌کنند به خودشان نگیرند و هیچ وقت به همدیگر توهین نکنند و کرامت انسانی خود را زیر سوال نبرند.»

نظرات بینندگان