arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸

حدادی: اگر دوومیدانی‌مان خوب باشد، در فوتبال هم می‌توانیم قهرمان جهان شویم!

قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: اگر در دوومیدانی خوب باشیم و درست سرمایه‌گذاری کنیم، در فوتبال هم می‌توانیم قهرمان جهان شویم!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش  خبرگزاری فارس،‌ احسان حدادی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانی در المپیک بعدی طلا بگیری یا خیر عنوان کرد: کار من هنوز در دوومیدانی تمام نشده است و با طلای المپیک تکمیل می‌شود. اینکه من بگویم می‌گیریم یا شما یا فردی دیگر ملاک نیست بلکه المپیک یک جنگ واقعی است. هر کسی بهتر هزینه و تمرین کند مدال می‌‌گیرد. با حرف نمی‌توان کاری را پیش برد.

وی درمورد اینکه برای کسب طلا چقدر باید هزینه صورت بگیرد گفت: اگر یک سوم قرارداد بازیکنان لیگ برتر فوتبال هزینه کنیم قطعا به طلا می‌رسیم. دوومیدانی یک ورزش انفرادی است. رقبای من همه‌شان یک تیم کامل از دکتر، فیزیوتراپ و ماساژور همراه خود دارند و این تیم است که یک ورزشکار را جلو می‌برد برای ما قبلا اصلا اینطور نبود اما الان یک مقدار بهتر شده است.

نایب قهرمان المپیک 2012 لندن در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردی در دوومیدانی موفق شوی یا خیر گفت: در ورزش حرفه‌ای نباید به آینده فکر کنی و باید داخلش باشی و جلو بروی. به شخصه اعتقاد دارم انسان‌ها می‌توانند به هر جایی و هرچیزی که می‌خواهند برسند. متاسفانه ما دوست داریم تا ساعت 12 ظهر بخوابیم و 5 ساعت هم در فضای مجازی باشیم و نتیجه هم بگیریم اما اینطور نمی‌شود باید زحمت کشید. الان که در 35 سالگی هستم شرایط بسیار بهتری از 22 سالگی دارم و بهتر نتیجه می‌گیریم چون مسائل حرفه‌ای را به خوبی فهمیده‌ام و عمل می‌کنم.

 

 

قهرمان پرتاپ دیسک آسیا درمورد اینکه آیا خودت به استعدادیابی فکر می‌کنی یا خیر گفت: خیلی دوست دارم این کار را انجام دهم اما این کار نیازمند حمایت وزارت ورزش است. متاسفانه هیچ کمکی از هیچ ارگانی نشده است در همه جای دنیا وقتی قهرمانی می‌خواهد کمکی انجام دهد همه می‌آیند و حمایت می‌کنند اما در ایران اینطور نیست.

حدادی که در تلویزیون صحبت می‌کرد، تاکید کرد: باید آموزش صحیح داده شود. خیلی از ورزشکاران ما مشکل حرکتی دارند و اگر ما در دومیدانی که مادر ورزش‌هاست، خوب باشیم و درست سرمایه‌گذاری کنیم یک روز هم در فوتبال می‌توانیم قهرمان جهان شویم.

وی درمورد مسائل مالی گفت: زمانی که وارد دو میدانی شدم بحث مالی مهم نبود چون آن زمان فکر نمی‌کردم که به اینجا برسم. دوومیدانی پر درآمدترین ورزش دنیا است اما در ایران اینطور نیست، هیچ اسپانسری وجود ندارد و آنطور که باید حمایتی صورت نمی‌گیرد.

نظرات بینندگان