arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸

پروین: پرسپولیس در جام حذفی هم قهرمان می شود

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس این توانایی را دارد با پیروزی مقابل سپاهان اصفهان به فینال جام حذفی رسیده و با غلبه بر داماش گیلان به قهرمانی این مسابقات برسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«علی پروین» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: پرسپولیس در جام حذفی بازی سختی را برابر سپاهان پیش رو دارد و این مسابقه برای قرمزپوشان تهرانی از اهمیت زیادی برخوردار است.


وی افزود: پرسپولیس این توانایی را دارد با پیروزی مقابل سپاهان اصفهان به فینال جام حذفی رسیده و با غلبه بر داماش گیلان به قهرمانی رسیده و به دومین جام خود برسد. این اتفاق می‌تواند فصل خاطره انگیر و رویایی پرسپولیس را تکمیل کند.
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس با شایستگی و اقتدار توانست قهرمان لیگ برتر شود و تیمی که سه سال پیاپی به این مهم می‌رسد لیاقت آن را داشته است.


پروین خاطرنشان کرد: متأسفانه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و این اتفاق با بدشانسی و اشتباهات داوری صورت گرفت. این تیم در بازی با العین امارات نشان داد استحقاق رفتن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را داشت.


سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به خداحافظی ژاوی در ورزشگاه آزادی تاکید کرد: ژاوی یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هافبک‌های دنیای فوتبال بود که خاطره‌های زیادی را برای فوتبالدوستان رقم زده است. به طور حتم سال‌ها طول خواهد کشید تا چنین بازیکن با کیفیتی متولد شود.


وی در پایان گفت: به طور حتم پرسپولیس می‌تواند فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفته و بتواند در این جام معتبر به موفقیت بزرگ برسد.

نظرات بینندگان