arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۸

گوشی های اندرویدی تا سال 2020 تا 20 درصد سریعتر عمل خواهند کرد

با توجه به چشم انداز تولید پردازنده های ویژه گوشی های اندرویدی به نظر می رسد این گوشی ها تا سال 2020 تا 20 درصد سریعتر عمل خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با توجه به چشم انداز تولید پردازنده های ویژه گوشی های اندرویدی به نظر می رسد این گوشی ها تا سال 2020 تا 20 درصد سریعتر عمل خواهند کرد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،  پردازشگر Arm Cortex-A77 که قرار است در نسخه های جدید گوشی های اندرویدی مورد استفاده قرار گیرد، زمینه ساز افزایش سرعت 20 درصدی گوشی ها خواهد شد.

بر اساس اطلاعات موجود قرار است این پردازشگرها در گوشی های مختلف اندرویدی تحولاتی جدی ایجاد کنند. رنه هواس، رییس گروه صدور مجوز مالکیت معنوی Arm، می گوید عملکرد A77 در برابر تراشه های امروز، که A76 نامیده می شود، به قدرت بیشتری نیاز دارد.

همه ما به عنوان کاربر دوست داریم گوشی هایی با عملکرد قوی داشته باشیم و ارتقاء سرعت به ما اجازه می ویژگی های جدید و سریعتری را در اختیار داشته باشیم که از ویرایش ویدئو تا تغییر جنسیت فیلترهای اسنپ چت را شامل می شود. یکی از سوالات مهم این است که آیا پردازنده های جدید کمک می کنند که گوشی های اندروید به لحاظ عملکرد به آیفون نزدیک شوند یا خیر.

آیفون XS نمره 4،797 در آزمایش سرعت Geekbench با استفاده از پردازنده های خود را به دست آورده است در حالی که سامسونگ به امتیاز 3،414 برای گلکسی S10 با استفاده از تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام رسیده است. تراشه جدید می تواند ویژگی هایی مانند گرافیک بهتر، مدار اختصاصی برای هوش مصنوعی  و مقادیر بیشتری حافظه پنهان برای دسترسی سریع داده ها انتخاب کند.

طراحی پردازنده گرافیکی G77 نیز 40 درصد سریع تر از G76 فعلی است. این ویژگی عمدتا برای بازی ها و برای نمایشگرهای با رزولوشن بالاتر که باید از طریق داده های پیکسل بیشتری کار کنند بسیار مناسب است.

نظرات بینندگان