arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸

طهماسبی: با 350 میلیون تیم سوم لیگ کشتی شدیم/ به هیچ‌کس بدهی نداریم

ملی‌پوش سابق کشتی آزاد گفت: با بودجه ۱۵۰ میلیون تومانی در لیگ دسته اول شرکت کردیم و قهرمان شدیم، با بودجه ۳۵۰ میلیون تومان هم به لیگ برتر رفتیم و به مقام سوم رسیدیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسن طهماسبی در گفت‌وگو خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه آیا استان گلستان امسال نیز در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: سال گذشته که از لیگ دسته اول جواز حضور در لیگ برتر را به دست آوردیم و در هر دو مسابقه حاضر بودیم، اما هنوز در خصوص تیم‌داری امسال چیزی به ما نگفته‌اند و نمی‌دانیم باز هم می‌توانیم در مسابقات شرکت کنیم یا نه. البته به صورت شفاهی که صحبت از شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد است.

سرمربی تیم راه‌وشهرسازی گلستان که سال گذشته تیمش به مقام سوم لیگ برتر رسید، تاکید کرد: با بودجه 150 میلیون تومانیی در لیگ دسته اول شرکت کردیم و قهرمان شدیم، با بودجه 350 میلیون تومان هم به لیگ برتر رفتیم و به مقام سوم رسیدیم. به هیچ‌کسی هم نه از لیگ دسته اول و نه لیگ برتر بدهی نداریم. درست است که قراردادهای‌مان خیلی پایین بودند اما پول همه را به موقع پرداخت کردیم.

وی با اشاره به وضعیت این روزهای کشتی گفت: فعلا که حاشیه زیاد است، همه اینهایی که مدعی ریاست فدراسیون کشتی هستند هم بزرگتر ما و هم از بزرگان کشتی هستند. من در دوره ریاست امیررضا خادم کشتی‌گیر بودم، زمانی هم که علیرضا دبیر کشتی می‌گرفت تازه کشتی می‌گرفتم. آنها از قهرمانان جهان و المپیک هستند و امیدوار هستم هر کسی این مسئولیت را برعهده می‌گیرد به نفع کشتی باشد و کشتی‌گیر و مربی ضرر نکنند و این رشته رو به جلو حرکت کند چون کشتی واقعا ورزش مظلومی در ایران است. نه تنها در استان ما، بلکه در همه استان‌ها همین طور است.

طهماسبی تصریح کرد: در همین استان گلستان، بسکتبال هم در لیگ برتر تیم‌داری کرد و با بودجه 3 میلیاردی به مقام دوم رسید، ما هم با بودجه 350 میلیونی سوم شدیم و دریغ از یک تشکر و تبریک. بسکتبالی‌ها همه از دوستان ما هستند و ما هم از نایب‌قهرمانی آنها بسیار خوشحال شدیم، شهرداری، شورای شهر، فرماندار و استاندار همه حامی این تیم بودند اما کشتی را فقط مدیرکل ورزش استان حمایت کرد. برای همین است که می‌گویم کشتی همه جای ایران مظلوم است.

نظرات بینندگان