arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸

گوشی هوشمند «ایسوس زنفون6» به روز رسانی  شد / افزایش کیفیت و تعداد گزینه های دوربین

گوشی هوشمند ایسوس زنفون 6 یک به روزرسانی ویژه دریافت کرده است. این به روزرسانی بیش از هر بخش به کیفیت دوربین متمرکز است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوشی هوشمند ایسوس زنفون 6 یک به روزرسانی ویژه دریافت کرده است. این به روزرسانی بیش از هر بخش به کیفیت دوربین متمرکز است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ایسوس با به روزرسانی زنفون 6 که تنها چند هفته از رونمایی آن می گذرد، نشان داد سعی دارد از رقبای بازار عقب نیفتد. این نخستین به روزرسانی گوشی مذکور است که با نام "16.1210.1904.115" شناخته می شود.

پس از نصب، عملکرد دوربین در حالت های شب و HDR بهبود پیدا می کند. در نتیجه کیفیت تصویر بهتر و سرعت پردازش تصویر نیز بالاتر خواهد بود. کنترل های جدیدی نیز به برنامه دوربین اضافه شده است. با استفاده از این کنترلها، شما می توانید چرخش دوربین، زوم یا نحوه گرفتن یک عکس را کنترل کنید. شما می توانید مواردی جدید را در تنظیمات دوربین  ایسوس انتخاب کنید. در حالت دوربین نیز کلید هوشمند را می توان به عنوان شاتر برای گرفتن عکس استفاده کرد.

تصویر زمینه و آهنگ زنگ نیز به طور پیش فرض به روز شده است، ثبات چرخش دوربین بهبود یافته است، رشته های ترجمه در تنظیمات بهینه سازی شده است و به نظر می رسد همه چیز برای یک دوربین بی دغدغه و گوشی حرفه ای آماده است. همانطور که انتظار می رود این به روزرسانی هنوز در اختیار همه قرار نگرفته است و ممکن است چند روز طول بکشد تا برای همه فعال شود. اما اگر پس از چند روز برای شما فعال نشد، کافیست سری به تنظیمات> سیستم> به روز رسانی سیستم بزنید و به شکل دستی گوشی خود را به روزرسانی کنید.

برچسب ها: ایسوس زنفون6 ، فناوری
نظرات بینندگان