arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸

جیم کری از دادستان خواست در برابر پرونده ترامپ شجاع باشد

کمدین مشهور سینما بار دیگر با یک طراحی ماجرای ترامپ و گزارش دادستان ویژه بررسی پرونده وی را زیر سؤال برد و خواستار افشای حقیقت در برابر مردم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمدین مشهور سینما بار دیگر با یک طراحی ماجرای ترامپ و گزارش دادستان ویژه بررسی پرونده وی را زیر سؤال برد و خواستار افشای حقیقت در برابر مردم شد.

 به نقل از د رپ، جیم کری در جدیدترین اثر هنری‌اش که سه‌شنبه منتشر شد برای رابرت مالر دادستان ویژه بررسی پرونده ارتباطات دولت روسیه و کمپین دونالد ترامپ کمی نصیحت داشت و برای بیان حرف‌هایش از «جادوگر آز» استفاده کرد.

اوایل هفته گزارشی منتشر شد که مالر ترجیح می‌دهد درباره تحقیقات خود درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ ایالات متحده به صورت خصوصی جلوی اعضای کنگره شهادت بدهد.

 

به این ترتیب جیم کری بازیگر و هنرمند جدیدترین نقاشی خود را سه‌شنبه در توییترش منتشر کرد و در آن گفت درک می‌کند چرا مالر علاقه دارد در یک جلسه خصوصی شهادت بدهد، اما گفت این کار او اشتباه و حتی بزدلانه است.

کری نوشت: «آقای مالر ما علاقه شما برای شهادت دادن به صورت خصوصی را درک می‌کنیم، اما به خاطر فردی که باید برای اعمال حکم قضایی او را پیشنهاد می‌دادی حالا دیگر مردم اخبار را قبول نمی‌کنند. اگر عمومی شهادت بدهی می‌توانی کاری کنی آن‌ها باور کنند. البته فشاری هم نیست… فقط آینده دنیای آزاد در خطر است».

اثر هنری کری در حالی مالر را به تصویر می‌کشد که یک دُم از پشت او آویزان شده است و جمله‌ای روی نقاشی دیده می‌شود که می‌گوید «چه چیزی باعث می‌شود پرچم تکان بخورد؟ شجاعت».

این یک نقل‌قول از شخصیت شیر بزدل از فیلم «جادوگر آز» است..

منبع: مهر
نظرات بینندگان