arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸

پلن آخر تیم امید؛ استیلی سرمربی می‌شود

فقط یک پلن پیش‌روی فدراسیون فوتبال مانده است؛ اینکه حمید استیلی خود هدایت تیم امید را برعهده بگیرد. در این باره با حمید استیلی صحبت شده است. او برابر این پیشنهاد مقاومت می‌کند، اما شاید در نهایت زیر بار این پیشنهاد برود. تیم امید قرار است از اواسط خرداد تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

همه تلاش‌های فدراسیون فوتبال برای انتخاب مربی مناسب برای تیم امید به بن‌بست خورده است.

به گزارش خبرورزشی، اولین گزینه فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید یحیی گل‌محمدی بود که محمد‌رضا ساکت با او حتی به صورت حضوری صحبت کرد، اما یحیی بعد از بررسی پیشنهادات فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت قرارداد خود را با تیم پدیده تمدید کند؛ آن هم نه یک ساله بلکه دو ساله. عددی که یحیی برای تمدید قرارداد با پدیده با مشهدی‌ها به توافق رسید چندین برابر دستمزد وی در تیم امید بود که نزدیک به یک‌سوم از قرارداد دو ساله خود را به صورت نقد دریافت کرد.

امیر قلعه‌نویی بعد از شنیدن خبر مذاکره فدراسیون فوتبال با یحیی گل‌محمدی وقتی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای قبول هدایت تیم امید مواجه شد ترجیح داد اصلاً به این پیشنهاد فکر نکند! در ادامه طبیعی بود علیرضا منصوریان هم به تیم امید نه بگوید. به این خاطر که در ذوب‌آهن روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذارد و این شانس را دارد که ناکامی خود در لیگ قهرمانان آسیا همراه استقلال را با ذوب‌آهن جبران کند. به خصوص شکست ۶ بر صفر برابر العین را. از سویی نکته‌ای که موجب می‌شود مربیان شاخص نسبت به حضور در تیم امید دلسرد شوند این است که بازی‌های نهایی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا که حکایت انتخابی تیم امید را دارد زمستان امسال در تایلند برگزار می‌شود و در صورت ناکامی تیم امید قطعاً فدراسیون فوتبال با سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی خداحافظی خواهد کرد.

این رفتاری بود که در یکی، دو سال اخیر شاهد بودیم با مربیان ملی صورت می‌گرفت. عباس چمنیان بعد از نایب‌قهرمانی در جام ملت‌ها و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی در دور بعدی با حذف در بازی‌های مقدماتی از کار کنار گذاشته شد. امیرحسین پیروانی با وجود سومی در جام ملت‌های جوانان و پیروزی در جام جهانی بعد از چهار دهه به دلیل باخت برابر تیم زیر ۲۳ سال عمان با تیم زیر ۲۰ سال، جای خود را به کرانچار داد، آن هم در حالی که برخی تیم‌های باشگاهی به تیم امید بازیکن ندادند و در نهایت مارکو اوکتاویو با وجود همه افتخاراتی که برای تیم ملی فوتبال ساحلی کسب کرده بود به دلیل حذف در بازی‌های آسیایی با تیم ملی فوتبال ساحلی خداحافظی کرد.

یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید مهدی مهدوی‌کیا بود که مهدی ترجیح داد در فضای آرام باشگاه هامبورگ به کار خود ادامه دهد تا اینکه در ایران و توسط تیم امید به چالش کشیده شود. به نظر می‌رسد نه مهدی مهدوی‌کیا به تیم امید به روحیات اخلاقی وی برمی‌گردد. البته هستند مربیانی که علاقه‌مندند هدایت تیم امید را برعهده بگیرند و حتی آمادگی خود را به فدراسیون فوتبال هم اعلام کرده‌اند، اما مشکل اینجاست که فدراسیون فوتبال آن‌ها را گزینه مناسبی برای تیم امید نمی‌داند. حالا فقط یک پلن پیش‌روی فدراسیون فوتبال مانده است؛ اینکه حمید استیلی خود هدایت تیم امید را برعهده بگیرد. در این باره با حمید استیلی صحبت شده است. او برابر این پیشنهاد مقاومت می‌کند، اما شاید در نهایت زیر بار این پیشنهاد برود. تیم امید قرار است از اواسط خرداد تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کند.

دیشب شنیدیم احتمالا فدراسیون ویسی و تارتار را تایید نمی کند و استیلی سرمربی می شود و حشمت مهاجرانی مدیر فنی!

نظرات بینندگان