arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸

حسین مرعشی: به تنش‌ها و تشتت‌های ماجرای قتل همسر نجفی پایان دهید

مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران در اطلاعیه ای از همه فعالان اصلاح‌طلب خواست تا وحدت جبهه اصلاحات و ظرفیت تاثیرگذاری مثبت برای آینده ایران را پیش‌فرض اعمال خود قرار داده و به تنش‌ها و تشتت‌های ایجاد شده درباره حاشیه های بعد از قتل همسر نجفی خاتمه دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی، در اطلاعیه «سیدحسین مرعشی» سخنگوی این حزب آمده است: در پی بروز برخی اختلاف نظرها میان فعالان رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی اصلاح‌طلب درباره ابعاد ماجرای غم انگیز «محمد علی نجفی»، بدین‌وسیله از هواداران، اعضا و کارکنان نشریات و نهادهای وابسته به حزب کارگزاران سازندگی و همچنین کلیه کسانی که به مصالح عمومی ایران و وحدت و تقویت روزافزون جبهه اصلاحات تعلق خاطر دارند، تقاضا می‌شود که از طرح اظهارات یا پاسخگویی به نظرات، که فضای تنش‌آلود و مبهم کنونی را تشدید کند خودداری کنند. در زمان مقتضی حزب کارگزاران سازندگی ایران در قالب یک بیانیه نظرات کامل خود را در این زمینه اعلام خواهد کرد.

مرعشی خاطرنشان کرد: انتظار این است که همه فعالان اصلاح‌طلب در شبکه‌های مجازی و غیر آن، وحدت جبهه اصلاحات و ظرفیت تاثیرگذاری مثبت برای آینده ایران را پیش‌فرض اعمال خود قرار داده و به تنش‌ها و تشتت‌ها خاتمه دهند.

نظرات بینندگان