arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

رئیس قوه قضاییه: معامله قرن تبدیل به مقاومت قرن می‌شود‌

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در سفر به خراسان جنوبی به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در بیرجند پیوست. رئیس قوه قضاییه گفت: معامله قرن تبدیل به مقاومت قرن می‌شود و شما این امر را حتمی بدانید زیرا با توجه به این اجتماع باشکوه و با بصیرت که امت اسلامی دارند معامله قرن تبدیل به مقاومت قرن می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس قوه قضاییه به راهپیمایی روز قدس بیرجند پیوست

رئیس قوه قضاییه گفت: معامله قرن تبدیل به مقاومت قرن می‌شود و شما این امر را حتمی بدانید زیرا با توجه به این اجتماع باشکوه و با بصیرت که امت اسلامی دارند معامله قرن تبدیل به مقاومت قرن می‌شود.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین سید‌ابراهیم رئیسی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران در بیرجند اظهار داشت: حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی این اجتماع پیام حتمیت آزادی قدس برای دوستداران انقلاب و جبهه انقلاب دارد.

وی افزود: اراده پولادین ملت با پشتوانه مردمی نابودی حتمی ظلم را به دنبال دارد.

رئیس قوه قضائیه گفت: استکبار و دشمن از بین رفتنی‌اند حتما و حاکمیت اراده الهی حتمی بوده و تحقق آن امری قطعی است.

رئیسی افزود: اراده پولادین مردم با حضور گسترده مردم و جوانان پیام‌های زیادی دارد و این حضور برای دشمن و استکبار پیام‌های زیادی دارد.

وی بیان داشت: معامله قرن تبدیل به مقاومت قرن می‌شود و شما این امر را حتمی بدانید زیرا با توجه به این اجتماع باشکوه و با بصیرت که امت اسلامی دار. معامله قرن تبدیل به مقاومت قرن می‌شود.

نظرات بینندگان