arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

میزبانی بازیهای جهانی ساحلی ۲۰۱۹ از آمریکا گرفته شد

میزبانی بازیهای جهانی ساحلی ۲۰۱۹ که قرار بود در آمریکا برگزار شود، به دلیل ناتوانی در تامین بودجه، از سن دیگو آمریکا گرفته شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از insidethegames، انجمن کمیته‌های ملی المپیک(ANOC)، میزبانی بازی‌های ساحلی جهانی ۲۰۱۹ را از سن دیگو آمریکا گرفت. این اتفاق زمانی افتاد که مسئولان ایالت کالیفرنیا اعلام کردند در تأمین بودجه برای این دوره از رقابت‌ها ناکام بودند.

ANOC مذاکراتی را با دو شهر که گفته می‌شود در آسیا است انجام داده است تا به زودی جایگزین میزان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود. در بیانیه ای که انجمن کمیته‌های ملی المپیک(ANOC) منتشر کرده است اعلام شده میزبانی از سن دیگو آمریکا گرفته شده و قرار است با شهرهایی که توان و ظرفیت مالی میزبانی این رقابت‌ها را داشته باشند، مذاکراتی صورت گیرد تا در نهایت میزبان جدید این رقابت‌ها در فاصله چند ماه تا شروع آن مشخص شود.

ورزشکارانی از بیش از ۷۰ کشور در ۱۷ رشته ورزشی توانستند جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست بیاورند. همچنین در مجموع قرار است بیش از ۱۳۰۰ ورزشکار در این دوره از رقابت‌ها حاضر باشند.

چین یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند به عنوان میزبان جدید رقابت‌ها معرفی شود چرا که سن دیگو در رقابت با چین توانست میزبانی بازی‌های ساحلی را به دست بیاورد. همچنین سوچی روسیه و امارات نیز از دیگر گزینه‌های میزبانی خواهند بود.

نظرات بینندگان