arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

محمود صادقی: طرح ممنوعیت ساخت سلاح هسته‌ای را به مجلس ارائه خواهم کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: باتوجه به فتوای رهبری به حرمت شرعی ساخت سلاح هسته‌ای، طرح ممنوعیت ساخت سلاح هسته‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: طرح ممنوعیت ساخت سلاح هسته‌ای را به مجلس ارائه خواهم کرد.

«محمود صادقی» با استناد به فتوای مقام معظم رهبری درباره حرمت شرعی ساخت سلاح هسته‌ای از ارائه طرحی در این زمینه به مجلس شورای اسلامی خبر داد و توئیت کرد: باتوجه به فتوای رهبری به حرمت شرعی ساخت سلاح هسته‌ای، طرح ممنوعیت ساخت سلاح هسته‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهم کرد.

در متن فتوای رهبری که هشتم خرداد ماه در صفحه توئیتر اخبار، پیام‌ها و بیانات رهبر انقلاب اسلامی منتشر شده، آمده است: توانایی ما هسته‌ای و علمی است و دنبال سلاح هسته‌ای هم نیستیم؛ نه به‌خاطر آمریکا، بلکه چون از نظر فقهی و شرعی حرام میدانیم. بعضی گفتند که سلاح هسته‌ای تولید کنیم ولی مصرف نکنیم. اشتباه است! چون با هزینه بالا تولید می‌کنیم ولی استفاده نمی‌کنیم و طرف هم می‌داند که ما استفاده نمی‌کنیم.

صادقی امروز در توئیتی دیگر، نوشت: قدس معبد و خاستگاه انبیا و مکانی مقدس برای همه ادیان ابراهیمی است و بیت المقدس شهر هم زیستی مسلمانان، یهودیان و مسیحیان است؛ اما صهیونیست های نژادپرست آن را به کانونی برای اشغال گری و تجاوز تبدیل کرده اند؛ تنها راه صلح، بازگشت آوارگان فلسطینی و برگزاری همه پرسی است.

نظرات بینندگان