arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهرستان خراسان رضوی

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: آبگرفتگی و سیلاب از روز شنبه تاکنون در هشت شهرستان این استان گزارش شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: آبگرفتگی و سیلاب از روز شنبه تاکنون در هشت شهرستان این استان گزارش شده است.

حجتعلی شایانفر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اثر بارندگی های شدید دیروز معابر شهرستانهای تربت جام، فریمان، قوچان، درگز، تربت حیدریه، کلات، چناران و مشهد دچار آبگرفتگی و سیلاب شدند.

وی اظهار داشت: طی ۶ ساعت گذشته ۶ تا ۱۲ میلیمتر بارندگی در مناطق مختلف شهر مشهد گزارش شد که موجب ۱۴ فقره آبگرفتگی در این کلانشهر گردید.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در ۱۷ ایستگاه هواشناسی خراسان رضوی بارندگی گزارش شده که بیشترین آن با ۳۲ میلیمتر در شهرستان قوچان بوده است.

شایانفر افزود: طی این مدت در شهرستان های فریمان، تربت حیدریه و تربت جام بارش تگرگ نیز گزارش شده است.

وی اظهار داشت: بر اثر بارندگی و جاری شدن سیل جاده های ۱۵ روستا در شهرستان های تربت جام، درگز، فریمان و چناران مسدود شد که جاده‌های سه روستا از این تعداد در تربت جام بازگشایی شده است.

وی گفت: جاده اصلی فریمان - تربت جام نیز که بر اثر بارندگی های اخیر مسدود شده بود، بازگشایی گردید.

شایانفر افزود: بارش‌های رگباری باران از دیشب تا صبح امروز ادامه داشت و برای عصر روزهای آتی نیز با شدت کمتر پیش بینی شده است.

بر اساس گزارش هواشناسی خراسان رضوی بارش رگباری باران که از عصر سه شنبه هفته گذشته در استان خراسان رضوی آغاز شد تا روزهای ابتدایی هفته جاری ادامه داشته و موجب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها شده است.

نظرات بینندگان