arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

مدیران بیشتر به پیشکسوت‌ها برسند/ به یاد صدا و چهره ماندگار بهرام

حمید منوچهری در مراسم یادبود پرویز بهرام از مدیران صداوسیما درخواست کرد که بیشتر هوای پیشکسوت‌ها را داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حمید منوچهری در مراسم یادبود پرویز بهرام از مدیران صداوسیما درخواست کرد که بیشتر هوای پیشکسوت‌ها را داشته باشند.

 مراسم یادبود پرویز بهرام پیشکسوت گویندگی و دوبله عصر امروز شنبه ۱۱ خردادماه با حضور جمعی از مدیران صداوسیما، هنرمندان و گویندگان دوبله در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

داوود نماینده، منوچهر والی‌زاده، محمود قنبری، حمید منوچهری، اسماعیل میرفخرایی، علی همت مومیوند، منوچهر اسماعیلی، بهروز رضوی، پرویز ربیعی، بهمن هاشمی و محمد احسانی مدیر شبکه نسیم از جمله افراد حاضر در این مراسم بودند.

حمید منوچهری در این مراسم در سخنانی از مدیران برای حمایت از پیشکسوتان درخواست و بیان کرد: مدیران کمی بیشتر به پیشکسوت‌ها بیشتر برسند چون نیاز به حمایت دارند.

وی در سخنانی به توصیف حسن خلق بهرام پرداخت و گفت: از پرویز بهرام چه بگویم که ویژگی‌های اخلاقی او بر همه مشخص بود و همگان از او خاطرات خوشی به یاد دارند.

در ادامه ناصر ممدوح نیز در سخنانی عنوان کرد: صحبت کردن درباره بزرگان و استادان برای من مشکل است. من تحصیل می‌کردم که با صدای بهرام در برنامه رادیو شب آشنا شدم. وقتی وارد حرفه گویندگی شدم از نزدیک با او آشنا شده و شیفته رفتارش شدم.

وی اضافه کرد: بهرام همیشه لبخند به لب داشت و هیچ گاه او را عصبانی ندیدم. بهرام صدا و چهره ماندگار است چون همیشه در قلب ما قرار دارد.

همچنین در ادامه مراسم داوود نماینده پشت تریبون قرار گرفت و خطاب به منوچهر اسماعیلی و دیگر دوبلورهای پیشکسوت اظهار کرد: چرا شما را باید در این مواقع ببینیم چرا نباید همیشه شما را ببینیم.

وی درباره بهرام نیز عنوان کرد: من خیلی عاشق بهرام بودم همکاری با او در کارها، نوعی سفر روح و دل بود و به من جان و نفس می‌داد.

شاهرخ نادری از پیشکسوت‌های رادیو نیز بیان کرد: زمانی خانه دوم ما سازمان صداوسیما بود و من می‌خواهم از رابطه پرویز و رادیو در آن زمان بگویم. وقتی افرادی چون نصرت‌الله محتشم، مهدی علی‌محمدی، پرویز بهرام و… در برنامه رادیو شب حضور داشتند.

وی در پایان سخنانش از نام‌هایی که امیرکبیر را زنده کردند، گفت و یادآور شد: ما سه امیرکبیر داشته‌ایم یکی انتشارات امیرکبیر، یکی ناصر ملک مطیعی که نقش او را بازی کرد و دیگری پرویز بهرام که صدای امیرکبیر را زنده کرد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان