arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

دلار وارد کانال ۱۲ هزار تومان شد

امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۷۷۰ تومان و ۹ ریال، قیمت یورو را ۱۴ هزار و ۲۸۳ تومان و ۲ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۶ هزار و ۱۵۸ تومان برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، با کاهش ۳۵۰ تومانی نسبت به روز قبل ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارز‌های خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارز‌های مردمی فعال شوند.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۷۷۰ تومان و ۹ ریال، قیمت یورو را ۱۴ هزار و ۲۸۳ تومان و ۲ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۶ هزار و ۱۵۸ تومان برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، با کاهش ۳۵۰ تومانی نسبت به روز قبل ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام کرده‌اند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو نسبت به دیروز ۳۵۰ تومان کم شده است.

نظرات بینندگان