arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۱ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

رهبر حزب کارگر انگلیس: در تظاهرات ضدترامپ شرکت می‌کنم

جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر گفته که از ایده برگزاری راهپیمایی علیه سفر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به لندن حمایت می‌کند و آن را فرصتی برای ایستادن و همبستگی با کسانی می‌داند که ترامپ در داخل ایالات متحده، سراسر جهان و انگلیس آنها را مورد حمله قرار داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رهبر حزب کارگر انگلیس قرار است در راهپیمایی علیه سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به لندن شرکت کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر گفته که از ایده برگزاری راهپیمایی علیه سفر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به لندن حمایت می‌کند و آن را فرصتی برای ایستادن و همبستگی با کسانی می‌داند که ترامپ در داخل ایالات متحده، سراسر جهان و انگلیس آنها را مورد حمله قرار داده است.

ترامپ به همراه همسرش ملانیا روز دوشنبه و برای سفری سه روزه وارد لندن شد و قرار است امروز (سه‌شنبه) سخنرانی داشته باشد.

رهبر حزب کارگر انگلیس همچنین گفت که در اعتراض به سیاست‌های ترامپ در مراسم خوشامدگویی به وی در کاخ باکینگهام در لندن که عصر دوشنبه برگزار شد، شرکت نکرده است؛ وینس کیبل، رهبر حزب لیبرال دموکرات و جان برکا، رئیس مجلس عوام انگلیس هم در این مراسم حضور نیافتند.

سخنگوی حزب کارگر انگلیس روز دوشنبه گفت: جرمی کوربین در راهپیمایی روز سه‌شنبه علیه سفر ترامپ حضور دارد و سخنرانی می‌کند.

این راهپیمایی اعتراضی امروز ساعت ۱۱ به وقت محلی در میدان ترافالگار برگزار می‌شود و فعالان و سیاستمداران در آن حضور خواهند داشت.

تنش بر سر سفر ترامپ به انگلیس پیش از آن که وی در فرودگاه لندن از هواپیما پیاده شود، شدت یافته بود. دو روز پیش از این سفر، صادق خان، شهردار لندن در سرمقاله‌ای برای روزنامه گاردین به شدت از ترامپ انتقاد کرده بود.

نظرات بینندگان