arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

کرملین در پاسخ به ترامپ: روس‌ها همچنان در ونزوئلا مشغول به کارند

کرملین ضمن رد اظهارات رئیس جمهوری آمریکا درباره خروج اکثر نیروهای روسی از ونزوئلا تاکید کرد همکاری نظامی با کاراکاس ادامه دارد.ترامپ حین سفر به لندن در پیام توئیتری روز دوشنبه خود درباره خروج روسیه از ونزوئلا سخن گفت اما به جزئیات آن نپرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

کرملین ضمن رد اظهارات رئیس جمهوری آمریکا درباره خروج اکثر نیروهای روسی از ونزوئلا تاکید کرد همکاری نظامی با کاراکاس ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: روسیه رسما در باره این مساله با آمریکا هیچ صحبتی نداشته است و البته متخصصان روس همچنان به کار در ونزوئلا ادامه می‌دهند.

پسکوف به خبرنگاران گفت: به نظر می رسد یک ارتباط غیرمستقیم با برخی منابع روزنامه‌ای بوجود آمده، هیچ گزارش رسمی درباره خروج روسیه از ونزوئلا از سوی ما وجود نداشته است.

وی تاکید کرد: در واقع متخصصان ما به کارشان ادامه می‌دهند. این روند طبق برنامه در جریان است واقعا نمی‌فهمیم اینکه "اکثر افرادشان خارج شدند" یعنی چه.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا حین سفر به لندن در پیام توئیتری روز دوشنبه خود درباره خروج روسیه از ونزوئلا سخن گفت اما به جزئیات آن نپرداخت.

نظرات بینندگان