arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

4 ویژگی «IOS 13» اپل که برای امور تجاری و بازرگانی ایده آل است

شرکت اپل شب گذشته از سیستم ها و ویژگی های متنوعی رونمایی کرد و جالب است بدانید که ios13  فارغ از کاربران عادی می تواند برای کاربران اهل تجارت نیز بسیار مفید باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اپل شب گذشته از سیستم ها و ویژگی های متنوعی رونمایی کرد و جالب است بدانید که ios13  فارغ از کاربران عادی می تواند برای کاربران اهل تجارت نیز بسیار مفید باشد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، علاقه مندان به سیستم عامل ios و به عبارتی دقیق تر کاربران محصولات اپل با یک به روزرسانی جدید و بسیار مفید رو به رو شده اند. سیستم عاملی فوق العاده که گرچه مخاطب عام دارد، اما مخاطبان خاص تجاری را نیز راضی می کند.

هنوز  جزئیات زیادی در مورد این ویژگی ها  در اختیار نیست و به عبارتی تا توسط کاربران آزمون نشوند نمی توان نظر دقیقی داد اما اپل خلاصه ای از ویژگی های مهم و جدید iOS 13 را منتشر کرده است که نشان می دهد تا چه حد برای کسب و کارهای مختلف مفید است:

جداسازی برنامه ها و داده های کسب و کار با کمک یک برنامه شخصی

این یک ویژگی به نام "ثبت نام کاربر" معرفی شده است و برای افرادی طراحی شده که از تلفن شخصی خود برای کسب و کار استفاده می کنند. هنوز جزئیات دقیقی در مورد این برنامه منتشر نشده است به جز اینکه "حسابهای جداگانه iCloud برای جداسازی زندگی شخصی و کاری افراد طراحی شده است.  بخش فناوری اطلاعات این برنامه اجازه مدیریت دستگاه های اپل و برنامه های دارای مجوز را می دهد. اپل در حال حاضر نحوه جدا سازی اطلاعات شخصی در تلفن متعلق به شرکت و نحوه کنترل IT توسط آن را در اختیار مدیر تجاری قرار داده است، بنابراین این گام مهم است.

 

شرکت ها می توانند ID  اپل را برای کاربران تجاری ایجاد و مدیریت کنند

از آنجایی که اپل به شدت روی ورودی های اپل ID برای ورود به دستگاه و دانلود برنامه ها تکیه می کند، این امر باعث می شود که این وضعیت برای کسب و کارها بهتر شود. از طریق مدیریت کسب و کار، یک مدیر می تواند اپل آی دی های مورد استفاده توسط کارکنان  را مدیریت کند و آنها را به سرویس های تحت کنترل تجاری نظیر iCloud Drive شرکت و یادداشت های iCloud اتصال دهد.

 

راه اندازی دستگاه آسان تر برای بخش فناوری اطلاعات.

یک ویژگی به نام «ثبت خودکار» اجازه می دهد که مدیر هنگام تنظیم یک محتوای سفارشی تنظیمات امنیتی را در اختیار داشته باشد. برای کسب و کارهایی که هزاران دستگاه اپل دارند، این نکته ای بسیار حساس است. لازم به ذکر است، بسیاری از برنامه های مدیریت شخص ثالث تلفن همراه روی چنین مواردی تکیه دارند.

 

شناسه چهره و شناسه Touch ID برای ورود به برنامه های کسب و کار و وب سایت ها

اپل برای برنامه های کسب و کار شرکت ها و وب سایت ها از ویژگی های امنیتی بیومتریک استفاده می کند. اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا نسخه تجاری جدیدی از Apple's new "Sign in with Apple" رونمایی خواهد شد یا خیر اما یک ویژگی جدید برای مصرف کنندگان که اجازه می دهد برنامه ها و وب سایت ها  را بدون ارسال ایمیل  یا استفاده از حساب های فیس بوک یا گوگل بررسی کنند.

نظرات بینندگان