arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

معرفی خدمات رزرو آنلاین انواع بلیط و تورهای مسافرتی زمرد گشت

در سامانه اینترنتی زمرد گشت، پس از ورود به صفحه رزرو بلیط هواپیما و مشخص کردن نوع پرواز داخلی یا خارجی همچنین انتخاب تاریخ و زمان مورد نظر برای سفر، لیستی از تمام پرواز های موجود انواع خطوط هوایی در دسترس تان قرار می گیرد. در این بخش می توانید کلاس پرواز و شرکت هواپیمایی را مشخص کنید و به مرحله بعدی بروید تا به خرید اینترنتی بلیط هواپیما یک گام نزدیکتر شوید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معرفی خدمات رزرو آنلاین انواع بلیط و تورهای مسافرتی زمرد گشت
آژانس مسافرتی زمرد گشت بستری فراهم آورده تا کاربران انواع رزرو آنلاین بلیط و خرید تور مسافرتی را با راحتی هرچه بیشتر در محیطی امن انجام دهند.

وقتی صحبت از سفر می شود، دغدغه خرید بلیط و رزرو هتل نیز شروع می شود. همانطور که می دانید؛ از بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس گرفته تا هتل همگی باید از پیش رزرو شوند، تا سفری با کیفیت داشته باشید. در غیر این صورت سفری پر از استرس و غیر قابل پیش بینی پیش روی شماست، که ممکن است بی برنامگی در سفر وقت و هزینه زیادی را صرف کند!

آژانس مسافرتی زمرد گشت با ارائه خدمات کامل و جامع سفر، یکی از مراجع خرید و رزرو آنلاین می باشد. این مجموعه کوشیده تا با کمک فناوری تمامی خدمات سفر را از طریق اینترنت در اختیار مشتری ها قرار دهد. خدماتی از قبیل رزرو بلیط هواپیما، رزرو بلیط قطار، رزرو بلیط اتوبوس، رزرو هتل، تورهای مسافرتی و خدمات اخذ ویزا را می توانید، از طریق وب سایت زمرد گشت به آدرس zomorodgasht.com، به صورت آنلاین و 24 ساعته دریافت کنید.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

رزرو آنلاین بلیط هواپیما کار را برای مسافرین ساده کرده است. در سامانه اینترنتی زمرد گشت، پس از ورود به صفحه رزرو بلیط هواپیما و مشخص کردن نوع پرواز داخلی یا خارجی همچنین انتخاب تاریخ و زمان مورد نظر برای سفر، لیستی از تمام پرواز های موجود انواع خطوط هوایی در دسترس تان قرار می گیرد. در این بخش می توانید کلاس پرواز و شرکت هواپیمایی را مشخص کنید و به مرحله بعدی بروید تا به خرید اینترنتی بلیط هواپیما یک گام نزدیکتر شوید.

در مرحله بعدی بایستی اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کنید، تا اشتباهی در صدور بلیط صورت نگیرد. پس از تکمیل فرم و رفتن به مرحله پرداخت می توانید، از طریق درگاه پرداخت امن با استفاده از انواع کارت های عضو شتاب اقدام به پرداخت و خرید بلیط هواپیما کنید. در آخرین مرحله بلیط برای شما صادر می شود که می توانید آن را در موبایل یا رایانه خود ذخیره کنید یا پرینت بگیرید.

به همین سادگی و در چند گام می توانید، از هر مکان و در هر زمان بلیط پرواز داخلی یا خارجی رزرو کنید.

به همین ترتیب می توانید از سایر خدمات زمرد گشت مثل خرید بلیط اتوبوس، قطار و رزرو هتل نیز استفاده کنید. در ادامه به چگونگی خرید تور مسافرتی از طریق وبسایت زمرد گشت می پردازیم.

خرید تور مسافرتی

اگرچه با سیستم های رزرو آنلاین امروزی می توان هر زمان و هر کجا اقدام به خرید و رزرو بلیط انواع وسایل نقلیه یا هتل کرد و سفری برنامه ریزی شده برای خود تدارک دید. اما خدمات تور مسافرتی زمرد گشت، کار را از آنچه که هست ساده تر کرده است.

آژانس مسافرتی زمرد گشت با هدف آسایش و راحتی مسافرین اقدام به طراحی و اجرای تور های مسافرتی داخلی و خارجی برای مقاصد پرطرفدار سفر کرده، و در هر زمانی کوشیده تا تمامی شرایط لازم برای لذت بردن مسافرین از سفر را فراهم کند. همراهی با چنین تورهای مسافرتی به معنای رهایی از هر نوع دغدغه و چالش سفر می باشد.

خدمات تور های داخلی

کشور ما مقاصد پرطرفدار بسیاری برای گردشگری و سفر دارد. با توجه به چنین نیازی در جامعه، آژانس مسافرتی زمرد گشت کوشیده تا برای بیشتر مقاصد پرطرفدار سفر و همچنین افرادی که مشتاق بومگردی هستند. تورهای مسافرتی داخلی را طراحی و برنامه ریزی کند، تا شرکت کنندگان بتوانند با کمترین هزینه بیشترین لذت را از سفر ببرند.

جهانگردی را باید از شهر و کشور خودمان شروع کنیم و ایرانگردی را می توانید، با تورهای داخلی زمرد گشت تجربه کنید. در این بخش می توان به تور های پرطرفدار: تور سمنان، تور خراسان، تور گیلان، تور گلستان، تور کاشان، تور کیش و انواع تور های بومی و محلی به مقاصد مختلف اشاره کرد.

برای شرکت در هر کدام از این تورها پس از ورود به بخش تورهای سفر و انتخاب گزینه تورهای داخلی می توانید هر کدام از تور هایی را که مایل به شرکت در آن هستید را انتخاب کنید، و مراحل ثبت نام را به پایان برسانید.

خدمات تور های خارجی

شرکت در تورهای خارجی این فرصت را به وجود می آورد، که بدون دغدغه به یک کشور خارجی سفر کنید. بدون نگرانی از ندانستن زبان کشور مقصد یا آشنا نبودن با فرهنگ و جاذبه های گردشگری آن!

در بخش خدمات تور خارجی زمرد گشت به صورت دقیق و برنامه ریزی شده، تمامی شرایط لازم برای برای یک سفر عالی تدارک دیده می شود. رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، انتخاب راهنمای تور و چیدن برنامه سفر بخش از تدارکاتی هستند که پیش از برگزاری تور انجام می شوند.

به هر کشور و سرزمینی که به همراه زمرد گشت سفر کنید، راهنمایانی آشنا به زبان و فرهنگ کشور مقصد شما را همراهی می کنند و انواع جاذبه های گردشگری طبیعی و تفریحی را به شما معرفی خواهند کرد. امنیت در سفر یکی از مسائل مهم است و سفر های گروهی که همراه راهنمایان محلی صورت می گیرند امن ترین نوع سفر هستند.

در بخش خدمات تور خارجی می توانید به تورهای متعددی دسترسی داشته باشید و با هر یک از آنها هم سفر شوید. از لحظه تصمیم گیری تا همراهی با یک تور خارجی بی نقص، به اندازه چند کلیک و ثبت نام اینترنتی فاصله خواهید داشت!

معرفی خدمات رزرو آنلاین انواع بلیط و تورهای مسافرتی زمرد گشت

نکاتی در مورد رزرو آنلاین بلیط

ــ در زمان ورود اطلاعات می بایست تمامی اطلاعات را به دقت و مطابق کارت ملی یا شناسنامه وارد کنید، تا مشکلی پیش نیاید.

ــ پست الکترونیکی و شماره موبایلی که برای خرید وارد می کنید، متعلق به خودتان باشد. چرا که تمامی رزرو های انجام شده برای شما از طریق ایمیل و پیامک ارسال میشود.

ــ پس از طی کردن فرآیند خرید، در صورتی که بلیط را مشاهده نکردید. بهتر است با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و خریدتان را پیگیری کنید.

ــ زمان مراجعه به فرودگاه نیازی به ارائه بلیط فیزیکی نیست اما همراه داشتن کارت ملی برای پرواز های داخلی و پاسپورت برای پرواز های خارجی الزامیست.

ــ در صورتی که بیماری خاصی دارید بهتر است مجوز پزشکی برای پرواز را به همراه داشته باشید. همچنین برای سفر های خارجی اعتبار روادید خود را بررسی کنید.

پشتیبانی تلفنی و آنلاین

شرکت زمرد گشت به منظور راحتی هر چه بیشتر مشتری، سامانه پشتیبانی 24 ساعته ای راه اندازی کرده تا کسانی که از این طریق اقدام به رزرو آنلاین بلیط هواپیما، هتل یا تور مسافرتی کرده اند. بتوانند از طریق ارتباط اینترنتی یا تلفنی خرید هایشان را پیگیری کنند. برای پیگیری خرید ها و یا خرید تلفنی تور و یا بلیط هواپیما با همکاران ما در کانترهای مختلف با شماره 02166000127 در ارتباط باشید.

همچنین در صورت بروز هرگونه مشکلی کارشناسان بخش پشتیبانی می توانند با راهنمایی های صریح، اقدام به رفع مشکلات کنند، یا اینکه به سوالات شما پاسخ دهند. در صورتی که برای خرید یا رزرو آنلاین با مشکلی مواجه شدید، در کنار تماس تلفنی میتوانید از خدمات پشتیبانی آنلاین زمرد گشت کمک بگیرید.




 

 

 

 

نظرات بینندگان