arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۸

محمود عباس: «معامله قرن» و تمامی توطئه‌ها به جهنم خواهند رفت

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از اقامه نماز عید فطر گفت که از خداوند می‌خواهم تا عید را برای ما تکرار کند و بتوانیم سرزمینمان را آزاد و کشور مستقل فلسطینی را به پایتختی قدس شرقی تأسیس کنیم و بر تمامی توطئه‌هایی که علیه آرمان فلسطین از "معامله قرن" تا دیگر توطئه‌ها غلبه یابیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از اقامه نماز عید فطر، ابراز امیدواری کرد که تمام توطئه‌ها علیه فلسطین از جمله طرح موسوم به «معامله قرن» به جهنم بروند.

به گزارش فارس، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (چهارشنبه) پس از شرکت در نماز عید فطر در رام‌الله بار دیگر طرح «معامله قرن» را شکست خورده خواند.

به نوشته پایگاه خبری روزنامه القدس العربی، او در گفت‌و‌گوی کوتاه با خبرنگاران و پس از اهدای دسته گل به مزار «یاسر عرفات» رئیس فقید تشکیلات خودگردان، گفت: «از خداوند می‌خواهم تا عید را برای ما تکرار کند و بتوانیم سرزمینمان را آزاد و کشور مستقل فلسطینی را به پایتختی قدس شرقی تأسیس کنیم و بر تمامی توطئه‌هایی که علیه آرمان فلسطین از "معامله قرن" تا دیگر توطئه‌ها غلبه یابیم.»

محمود عباس در ادامه تأکید کرد که طرح موسوم به معامله قرن و دیگر توطئه‌ها به جهنم خواهند رفت و مردم فلسطین پایدار و شکیبا در سرزمین خود در مقابل تمامی توطئه‌ها باقی خواهد ماند. او یک بار دیگر نیز در هفت خرداد گذشته طرح معامله قرن را «ننگین» توصیف کرده بود.

در همین حال دهها هزار فلسطینی دیگر در شهر بیت‌المقدس با حضور در صحن مسجدالاقصی نماز عید فطر را اقامه کردند و این در حالی بود که مأموران رژیم صهیونیستی همچون روال گذشته مانع از ورود بسیاری از نمازگزاران به داخل مسجدالاقصی شدند. تدابیر شدید امنیتی نیز از سوی این رژیم در اطراف صحن برقرار بود.

نظرات بینندگان