arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۸

بوفون چرا از پاری سن ژرمن جدا شد؟

جان لوئیجی بوفون ، دروازه‌بان با سابقه ایتالیایی از دلیل جدایی خود از این تیم گفت‌: در این ۱۲ ماه حضور خود در پاری ‌سن‌ ژرمن هر چه که در توان داشتم رو کردم و از انگیزه بسیار بالایی برخوردار بودم.می‌خواهم که از صمیم قلب از شما تشکر کنم. با نهایت رضایت از پاری ‌سن‌ ژرمن جدا می‌شوم. باشگاه پیشنهاد خوبی به من برای تمدید قرارداد داد اما آن را قبول نکردم چرا که می‌خواهم چالش جدیدی را در مسیر فوتبال خود آغاز کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سنگربان با تجربه پاری ‌سن‌ ژرمن از دلیل جدایی خود از این تیم فرانسوی سخن به میان آورد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از elsport، جان لوئیجی بوفون ، دروازه‌بان با سابقه ایتالیایی تنها بعد از یک فصل حضور در تیم پاری ‌سن‌ ژرمن تصمیم گرفت که از این تیم جدا شود.

بوفون که ۱۷ سال در یوونتوس بازی کرد فصل خوبی را با پاری ‌سن‌ ژرمن پشت سر نگذاشت و اشتباه‌های او در دیدار برگشت برابر منچستریونایتد باعث حذف زود هنگام تیم پاریسی از لیگ قهرمانان اروپا شد.

این سنگربان با تجربه پاری ‌سن‌ ژرمن از دلیل جدایی خود از این تیم سخن به میان آورد و گفت‌: ارنست همینگوی می‌گوید که دو جا هستند که انسان در آن احساس خوشحالی و راحتی می‌کند. یکی وطن و دیگری پاریس. پاریس برای من مثل وطن و خانه بود. از پاریسی‌ها که اجازه حضور به من را در تیم خود دادند و به خوبی از من استقبال کردند تشکر می‌کنم. آن‌ها در هر شرایطی از من حمایت کردند.

او در ادامه صحبت‌های خود به حضور ۱۲ ماهه‌اش در پاری ‌سن‌ ژرمن اشاره کرد و در ‌عین ‌حال، اضافه کرد: در این ۱۲ ماه حضور خود در پاری ‌سن‌ ژرمن هر چه که در توان داشتم رو کردم و از انگیزه بسیار بالایی برخوردار بودم.

می‌خواهم که از صمیم قلب از شما تشکر کنم. با نهایت رضایت از پاری ‌سن‌ ژرمن جدا می‌شوم. باشگاه پیشنهاد خوبی به من برای تمدید قرارداد داد اما آن را قبول نکردم چرا که می‌خواهم چالش جدیدی را در مسیر فوتبال خود آغاز کنم. امیدوارم که پاری ‌سن‌ ژرمن روزهای درخشانی را تجربه کند.

نظرات بینندگان