arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

ریاست جمهوری: هنوز حکمی برای سرپرستی وزارت آموزش و پرورش صادر نشده

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور تاکید کرد که هنوز حکمی مبنی بر سرپرستی وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور صادر نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور تاکید کرد که هنوز حکمی مبنی بر سرپرستی وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور صادر نشده است.

پرویز اسماعیلی در پاسخ به پرسش ایرنا در مورد معرفی سرپرست جدید وزارت آموزش و پرورش در برخی سایت ها و نیز زیرنویس صدا و سیما، افزود: بارها تاکید کرده ایم که مرجع رسمی اعلام احکام یا برنامه های رئیس جمهوری، دفتر ایشان است و بویژه در موقعیت فعلی که با حساسیت های پایان سال تحصیلی همراه است، انتظار می رود که رسانه ها از گمانه زنی در این زمینه بپرهیزند.

وی با انتقاد از معرفی یکی از گزینه ها به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش از سوی شبکه خبر صدا و سیما، گفت: سایت ها یا کانال های خبری غیر رسمی ممکن است بر اساس انگیزه های مختلف، نسبت به انتشار مطالبی اقدام کنند؛ اما از صداوسیما به عنوان رسانه ملی انتظار داریم مرجعیت خبری خود را به جای سایتها و کانالهای فضای مجازی، مراجع رسمی مانند دفتر رئیس جمهور قرار دهد. طبعا اگر در این زمینه هم از این دفتر استعلام می شد، به دوستان اعلام می کردیم که هنوز حکمی برای کسی به عنوان سرپرست صادر نشده است.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور افزود: گزینه های متعددی برای سرپرستی وزارت آموزش و پرورش در فرایند بررسی قرار دارند ولی تا این لحظه حکمی برای سرپرستی این وزارت صادر نشده است.

اسماعیلی تاکید کرد که به محض صدور حکم سرپرستی برای وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور، موضوع از سوی دفتر ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات بینندگان