arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۲ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی سوداگران مرگ و کشف بیش از یک تن مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی سوداگران مرگ و کشف بیش از یک تن مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

سرهنگ "محمد ملاشاهی" با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از قصد سوداگران مرگ برای انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر دپو شده به داخل کشور مطلع شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: مرزبانان با هدایت لحظه به لحظه و پشتیبانی اطلاعاتی و تحت پوشش قرار دادن منطقه، محل دپوی مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه توانستند از محل دپوی مواد مخدر، یک تن و ۶۸۵ کیلوگرم تریاک کشف کنند.

سرهنگ ملاشاهی با تاکید بر قاطعیت مرزبانی در برخورد با سوداگران مرگ، نجات نسل آینده جامعه از تهدید بزرگ موادمخدر را مشروط به همکاری و مشارکت فعال آحاد مردم و دستگاه های مرتبط دانست و به عموم شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از فعالیت های مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرزبانی و مراجع امنیتی اعلام کنند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان