arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات آیدا تا اپل مپ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

طی روزهای اخیر خبرهایی در خصوص برگزاری نمایشگاه نقاشی منتشر شد که خالق آن رباتی موسوم به آیدا است. این ربات از زمستان سال گذشته در دست طراحی بود و اکنون و با گذشت چند ماه به سرعت در حال رشد است. اما به نظر می رسد جامعه هنری علاقه چندانی به این ربات ندارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تب سنج هوشمند "ویتینگ" محصولی ایده آل برای بررسی روند دمای بدن کودکان و بزرگسالان است. این محصول دارای امکاناتی ویژه مثل اتصال به تلفن همراه است.مشروح خبر ر ا اینجا بخوانید. 

نقشه اپل یا اپل مپ در جدیدترین به روزرسانی سیستم عامل اپل یعنی در نسخهiOS 13  با تغییراتی همرا شده است. تغییراتی که به اعتقاد بسیاری از کاربران به شدت تداعی گر و مشابه تغییرات گوگل مپ است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدت ها است که کاربران  علاقه مندان برند سامسونگ برای رونمایی پرچمدار جدید این شرکت لحظه شماری می کنند. اکنون خبرها حکایت از آن دارند که مرداد ماه زمادن رونمایی از این گوشی خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس خبرهایی که اخیرا منتشر شده است، شرکت آمازون در حال ساخت مدل های جدید از ربات هایی است که کالاها را درب منزل به مشتریان تحویل می دهند. این موضوع می تواند برای کارمندان و نیروهای انسانی بخش ارسال کالاها یک زنگ خطر باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

با وجود همه مشغله ها و حواشی این روزها، گوشی نوا 5i هواوی در راه ورود به بازار است و این شرکت چینی دلیلی ندیده روند تولید محصولات خود را با تاخیر رو به رو کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان