arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قلم هوشمندد «زانکو» تا گوشی تاشوی «اوپو»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

دولت چین در راستای سیاست های محدود کننده خود و در آستانه سی سالگی سرکوب خونین تظاهرات طرفداران دموکراسی در میدان تیان‌آنمن در 4 ژوئن 1989 تصمیم به مسدود کردن وب سایت های خبری گاردین و واشنگتن پست به عنوان دو سایت خبری آمریکایی و بریتانیایی کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت چینی اوپو یک حق اختراع جدید را ثبت کرده است که مرتبط با یک گوشی تاشو است. این حق اختراع جدید نشان می دهد برند چینی اوپو نیز قصد رقابت با برندهایی مثل سامسونگ هواوی و شیائومی را دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هدفون جدید شرکت بوز یکی از قوی ترین هدفون هایی است که اخیرا وارد بازار شده است. این هدفون می تواند با تکنولوژی واقعیت افزوده دنیایی جدید را در اختیار کاربران بگذارد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر کودک، سالمند یا فرد مبتلا به آسم در خانه داشته باشید می دانید که پاکسازی هوای خانه تا چه حد مهم است. دستگاه های هوشمند تصفیه هوای متعددی در خانه ها وجود دارد. اما یکی از کاربردی ترین دستگاه های تهویه هوای خانگی"ایرزن" است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بازار قلم های هوشمند داغ است و داشتن یک قلم هوشمند موضوعی عجیب نیست اما قلم هوشمند "زانکو" یکی از برترین قلم های موجود در بازار است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برندهای چینی معمولا علاقه زیادی به استفاده از رنگ، به ویژه رنگ های جدید و با اسامی متفاوتند. اکنون نوبت به ویوو رسیده که برای مدل X27 نگی را با نام جالب سمفونی تابستان به مخاطبان معرفی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان