arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

گوشی های وان پلاس 6 و وان پلاس 6T اندرویدQ را دریافت کردند

دو گوشی وان پلاس 6 و وان پلاس 6T بالاخره جدیدترین نسخه بتا اندروید Q را دریافت کردند اما اساسا آیا انجام این به روزرسانی درست است؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دو گوشی وان پلاس 6 و وان پلاس 6T بالاخره جدیدترین نسخه بتا اندروید Q را دریافت کردند اما اساسا آیا انجام این به روزرسانی درست است؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، هر زمان که صحبت از به روزرسانی می شود بسیاری از افراد سعی می کنند به سرعت گوشی های خود را به روز رسانی کنند. درواقع همه تصور می کنند که اگر این کار را انجام ندهند از غافله عقب خواهند ماند اما پرسش این است که آیا واقعا همیشه به روزرسانی ها ایمن هستند و انجام به روزرسانی لازم است.؟

برخی از به روزرسانی ها با نقص هایی همراه می شوند و برخی دیگر نیز به علت مشکلات امنیتی نیاز به پچ های امنیتی دارند با این وجود تعداد افرادی که معتقدند باید به سرت گوشی خود را به روزرسانی کنند کم نیست. گوشی های وان پلاس 6 و وان پلاسT6 نیز در شرایطی از نسخه جدید اندروید Q برخوردار شده اند که این به روزرسانی با مشکلات و نواقصی همراه است. برای مثال وقتی این به روزرسانی را انجام می دهید با این نوع مشکلات مواجه خواهید شد:

_تماس اضطراری کار نمی کند

_VoLTE پیشرفته کار نمی کند

_گستردگی صفحه نمایش کار نمی کند

_مسائل مربوط به سازگاری برنامه ها به درستی کار نمی کند

افزون بر همه این ها احتمال دارد این نسخه جدید با اشکالاتی امنیتی نیز همراه باشد و در نتیجه توصیه می شود به جای نصب نسخه آزمایشی اندروید Q تا نسخه جدید و رسمی(غیر آزمایشی) صبور باشید.

 

نظرات بینندگان